Lexus ES 300h 2022

0
9

LEXUS ES 300h rv:2022

I když se zdá, že vysoce výkonné sportovní sedany a luxusní elektrická vozidla přitahují veškerou pozornost, spousta lidí prostě chce velký, pohodlný, tichý, spolehlivý a účinný luxusní sedan, který nebude mít peníze na koupi a vlastnictví. Vstupte do 2022 Lexus ES 300h, který spojuje hybridní pohonné ústrojí s prostorným interiérem a spolehlivostí, pro kterou je společnost dobře známá. Nyní, díky několika aktualizacím, je 2022 ES 300h lepší než kdy předtím.

V oddělení stylingu jsou v nabídce přepracované designové detaily a nová úroveň výbavy ES 300h F Sport debutuje se sportovnějším vzhledem. Všechny verze vozu dostávají změny odpružení, aby se zlepšila jízda a ovladatelnost, a Lexus říká, že pocit z brzdového pedálu je lepší. Lexus také přidává nový dotykový displej infotainmentu, který výrazně zlepšuje uživatelský zážitek a zároveň snižuje rozhořčení řidiče. Mezi další vylepšení patří nově standardní hlídač mrtvého úhlu se zadním varováním o příčném provozu a aktualizovaný balíček Lexus Safety System+ 2.5 s novými a vylepšenými bezpečnostními prvky.

Lexus ES 300h s cenou jako kompakt, ale velikostí jako velké luxusní auto má jen málo soupeřů. Hrstka dalších luxusních značek nabízí plug-in hybridní sedany, ale jejich pořízení je obvykle dražší a po vyčerpání dojezdu pouze na elektřinu nemohou dosáhnout oficiálního hodnocení spotřeby paliva ES 300h 44 mpg při kombinované jízdě. Výměnou za tuto mizernou efektivitu se vzdáte úplné rychlosti, ale jinak je ES 300h atraktivní a tradiční luxusní vůz. Nezapomeňte si přečíst naše úplné hodnocení expertů, kde najdete další podrobnosti.

Jak ES 300h jezdí? Od luxusního hybridu nečekáte moc elánu ani vervy, ale ES 300h se ovládá překvapivě dobře. V zatáčkách zůstává složený, s lepší kontrolou karoserie, než byste očekávali od luxusního sedanu. ES 300h není stvořený pro sprinty na semaforech, ale zrychlení je na hybrid slušné. V Edmundsově testování dosáhl zrychlení 0-60 mph za 8,3 sekundy.

Řízení 300h má stejně necitlivé, lehké úsilí, které trápí mnoho hybridů, i když režim Sport mu dodává živější pocit. Brzdění je bohužel neohrabané, s drsným pocitem, když ES přepíná mezi režimem regenerativní a třecí brzdy. Jinak plynulé zrychlování motoru a CVT automatu dělá ES radost z jízdy i v městském provozu, kde má pocit, že klouže.

Jak pohodlný je ES 300h? Pohodlí a pocit izolace zůstávají charakteristickými znaky ES. Přední sedadla jsou pevná a nosná, bez přebytečných bočních opěrek, které by bránily nastupování nebo vystupování. Zadní sedadla jsou stejně pohodlná, i když trochu široká a plochá. Můžete sedět vepředu nebo vzadu a dlouhé úseky bez únavy.

Ani tato nejnovější 300h neztratila svou schopnost absorbovat nerovnosti a silniční vyrážky. Při rychlostech na dálnici se ozývá trochu rušivý hluk větru – více, než bychom od Lexusu očekávali – ale možná je to jen znatelnější, protože auto tak dobře krotí hluk vozovky a pneumatik. Hluk motoru je téměř neznatelný. Více tepla z vyhřívání sedadel v chladných dnech by bylo fajn.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here