Audi RS3 2022

0
6

Audi RS3 rv:2022

Prostým startovacím tlačítkem a sešlápnutím plynového pedálu je slyšet emocionální zvuk pětiválcového motoru o objemu 2,5 litru, zatímco jsou cestující tlačeni na sedadla. To není v žádném případě nadsázka: motor poskytuje neuvěřitelných 400 koní. Audi RS3 s pohonem všech kol za pouhých 3,8 sekundy sprintuje z 0 na 100 km/h. Díky tomu je nové RS3 ještě rychlejší než Porsche 911 Carrera, které s paketem Sport Chrono trvá 4,0 sekundy na klasickém sprintu.

Aby se audi RS3 ve spojení s „paketem RS Dynamic“ a keramickým brzdovým systémem opět zlepšilo, končí pouze maximální rychlost 290 km/h. Žádný jiný kompaktní sportovní vůz nesprintuje tak rychle na 100 km/h a žádný jiný nedosáhne tak vysoké maximální rychlosti jako nové Audi RS3.

Díky točivému momentu přizpůsobumu o 20 Nm na mocných 500m, což je mezi 2 250 a 5 600 ot./min,, zrychluje Audi RS3 ještě rychleji z nízkých rozsahů otáček motoru. To se ukazuje jako znatelný rozdíl; více, než říkají čísla. Maximální výkon 400 koní se navíc nyní pohybuje mezi 5 600 a 7 500 ot./min – dříve a déle než jeho předchůdce. Výkon přináší na silnici 7stupňová dvouspojková převodovka s krátkou dobou řazení a sportovnějším rozložením převodových stupňů.

Motor/Elektrika
Konstrukce motoru: Řadový 5válcový benzínový motor s přímým vstřikováním, lambda regulací, regulací klepání a přeplňováním výfukových plynů
Výtlak cc: 2480
výkon, kW (HP) při 1/min: 294 kW (400 HP) / 5.600 – 7.000 min -1
točivý moment, Nm při 1/min: 500/2250 – 5600
Řízení motoru: Plně elektronický benzín
Systém čištění výfukových plynů: katalyzátor, lambda senzor, filtr pevných částic

Přenos
Typ pohonu: Pohon všech kol Quattro
Spojka: Dvojitá spojka
Typ převodovky: 7stupňová převodovka S tronic
Podvozek/Řízení
Přední náprava: McPhersonova vzpěrná náprava přední
Zadní náprava: 4-dílná zadní náprava

Brzdový systém: Diagonální 2-okruhový brzdový systém s ESC/ABS/EBV, posilovač brzd, hydraulický brzdový asistent; přední: hliníkový pevný třmen, brzdový kotouč odvětrávaný interně; zadní: první třmen s integrovanou parkovací brzdou, brzdový kotouč vnitřně odvětrávaný

Řízení: Elektromechanické progresivní řízení s posilovačem závislým na rychlosti; Poloměr otáčení cca 12,0 m

Hmotnosti/objemy
Prázdná hmotnost v kg*: 1645
Krevní skupina. Celková hmotnost v kg: 2075
Krevní skupina. Zatížení střechy/svislé zatížení v kg: 75/-
Objem zavazadlového prostoru v l: 282
Objem nádrže v l (cca): 55

  • Prázdná hmotnost vozidla s řidičem (75 kg) a palivovou nádrží naplněnou na 90%, stanovená podle nařízení (EU) 1230/2012 v aktuálně platném znění. Volitelné doplňky mohou zvýšit hmotnost v nenaloženém stavu a součinitel odporu vzduchu vozidla, což odpovídajícím způsobem snižuje možné užitečné zatížení nebo maximální rychlost.
    Najeté kilometry/spotřeba
    Maximální rychlost km/h: 250
    Zrychlení 0-100 km/h v s: 3.8
    Druh paliva: Super bez síry ROZ 95
    Kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 9,0
    Emise CO2 v g/km*: 205

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here