Volkswagen Tavendor rv:2023
Volkswagen v Číně odhalil zbrusu nový model, který dále rozšiřuje svou širokou nabídku SUV v regionu. Tavendor, lokálně vyráběný společným podnikem FAW-VW, je nabídka středního až velkého SUV založená na architektuře MQB Evo s moderním stylem a spoustou technologií uvnitř kabiny.
Nový model, který unikl před několika měsíci, kombinuje designové prvky od VW poháněných ICE a elektrických SUV. Příď je charakterizována horizontálními pruhy v barvě karoserie na masce chladiče, které vypadají podobně jako prvek LED nad hlavními světlomety, který se rozšiřuje směrem k profilu, a to prostřednictvím uzávěru kapoty inspirovaného Peugeotem 3008.
Profil má čistý design s linií oken podobnou Audi Q6. Zadní část připomíná ID. řada modelů, i když grafika LED zadních světel po celé šířce je pro Tavendor jedinečná. Všimněte si, že vyobrazený model je výbava R-Line se sportovnějším designem nárazníků a litými koly o velkém průměru.
FAW-VW Tavendor, založený na protažené verzi osvědčené architektury MQB Evo, měří 4 936 mm na délku, 2 015 mm na šířku a 1 756 mm na výšku s rozvorem náprav. 2 980 mm . Jak se dalo očekávat, rozvor je totožný s mechanicky příbuzným, ale o něco delším Teramontem / Atlasem a vlajkovou lodí Talagon. Přesto je Tavendor o 58 mm delší než prémiovější VW Touareg založený na MLB Evo.
Uvnitř má palubní deska známý vzhled s charakteristickým digitálním kokpitem VW, který obsahuje 10,2palcový sdružený přístroj a 12palcový dotykový displej infotainmentu na stejném panelu. Minimalistický design palubní desky je kombinován s vysoko umístěným středovým tunelem s otevřeným úložným prostorem pod ním, zatímco panoramatické střešní okno a světlé látkové čalounění dodávají charisma.
Stejně jako většina modelů VW v Číně bude Tavendor vybaven neelektrifikovaným přeplňovaným čtyřválcovým motorem 2,0 l TSI, který je k dispozici ve dvou výkonových verzích. Základní model bude produkovat 183 k (137 kW / 186 k), výkonnější varianta pak 217 k (163 kW / 220 k). Motor bude výhradně spojen se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG, posílající výkon buď na přední, nebo na všechna čtyři kola (4Motion).