Mitsubishi Outlander 2022 Crash test rv:2022
Mitsubishi Outlander 2022 si vedl dobře v testech ochrany dospělých cestujících, s plným počtem bodů při bočním nárazu a testech na šikmou tyč. Ochrana nabízená ve frontálním ofsetu (MPDB) a testech plné šířky vykazovala většinou adekvátní až dobré výsledky, přičemž byly zaznamenány některé okrajové hodnoty. Outlander je vybaven středovým airbagem, který má snížit zranění cestujících při bočních nárazech, nesplňoval však požadavky na pokrytí ANCAP a byl uplatněn trest.
Mitsubishi Outlander si vedl dobře v oblasti hodnocení ochrany dětských cestujících (COP) s nejvyšším skóre (92 %) uděleným podle protokolů ANCAP 2020-2022. V obou dynamických testech byly uděleny plné body za ochranu nabízenou dětským cestujícím, přičemž v ostatních oblastech tohoto hodnocení bylo dosaženo vysokého skóre.
Outlander také skóroval dobře v hodnocení zranitelných uživatelů silnic ANCAP, kdy nejvyšší skóre (81 %) bylo dosud dosaženo v kategorii středních SUV – což je druhé nejvyšší skóre ve všech kategoriích vozidel. Mitsubishi Outlander je vybaven systémem autonomního nouzového brzdění (AEB), který je schopen reagovat jak na chodce, tak na cyklisty, přičemž ve většině scénářů se srážkám zabrání nebo je zmírní.
Dobrého skóre dosáhl Outlander také v hodnocené oblasti Safety Assist ANCAP se systémem AEB schopným reagovat na jiná stojící, brzdící a zpomalující vozidla a testování instalovaného systému Junction Assist ukázalo, že brzdy Outlander při zatáčení zabraňují srážce. přes dráhu protijedoucího vozidla. Plné body byly uděleny za testy systému podpory jízdního pruhu Outlander (LSS), včetně nouzového udržování v jízdním pruhu a asistenta pro udržování jízdního pruhu.