Výroba Mercedes-Benz EQS rv:2022
Mercedes-Benz EQS výroba v Německu, Assembky v továrně 56, Sindelfingen ,systém postaven v závodě Untertürkheim, Stuttgart, prohlídka továrny na elektrická luxusní vozidla.
Sedan Mercedes-Benz EQS 2022 je vlajkovou lodí elektrifikované budoucnosti značky a jedním z nejúžasnějších elektromobilů vůbec.
Jeho zakřivené tělo bez námahy klouže vzduchem pro maximální efektivitu a jeho luxusní kabina se může pochlubit luxusním vybavením a nejmodernějšími funkcemi pro nanejvýš důležitý. Nejzřetelněji to ukazuje volitelná palubní deska Hyperscreen. Rozměrný EV sedan je nabízen s pohonnou jednotkou s pohonem zadních kol (EQS450+) o výkonu 329k nebo s pohonem všech kol 516k (EQS580 4Matic). Oba využívají velkou 107,8 kWh baterii, která je dimenzována na dojezd až 560 kilometrů.
2022 EQS je k dispozici ve třech různých úrovních výbavy a dvou různých pohonných jednotkách a my bychom doporučili nejvyšší výbavu Pinnacle v podobě EQS450+ s pohonem zadních kol. Přechod na nejluxusnější úroveň výbavy přináší vychytávky, jako jsou vyhřívaná a odvětrávaná přední a zadní sedadla, masáž pro cestující na předních sedadlech, čtyřzónová automatická klimatizace, head-up displej a další. I když má pouze 329 koní, základní pohonná jednotka je dostatečně působivá a myslíme si, že většina řidičů si nenechá ujít výkon modelu EQS580 s pohonem všech kol.
EV motor, výkon a výkon
EQS450+ je vybaven elektromotorem namontovaným na zadní nápravě, který generuje výkon 329 koní a točivý moment 406 liber-stop. EQS580 4Matic má elektromotor na každé nápravě, což znamená pohon všech kol a celkový systémový výkon 516 koní a točivý moment 611 liber-stop. Mercedes odhaduje, že varianta s pohonem zadních kol zrychlí z nuly na 100 km/h za 5,5 sekundy.
Výkonnější EQS580 dosáhl při našem testování rychlosti 100 km/h za pouhých 3,7 sekundy a očekáváme, že odhad zrychlení Mercedesu pro model EQS450+ je konzervativní. Každý EQS jezdí na adaptivním vzduchovém odpružení a odvaluje se na ráfcích o velikosti mezi 19 a 21 palci. Standardní systém řízení zadní nápravy dokáže naklonit zadní kola až o 4,5 stupně a k dispozici je volitelné vylepšení, které je může natočit o 10 stupňů. Tato technologie má usnadnit manévrování 205,4 palce dlouhého sedanu v úzkých místech a zvýšit jeho stabilitu při vysokých rychlostech.
Aktivace systému rekuperačního brzdění umožňuje řidiči, aby se z větší části vyhnul tomu, aby musel sešlápnout ochablý brzdový pedál, systém tak získá energii agresivním zpomalením vozu, když řidič ubere plyn.