Výroba Mercedes-Benz EQS 2022

0
54

Výroba Mercedes-Benz EQS rv:2022

Mercedes-Benz EQS výroba v Německu, Assembky v továrně 56, Sindelfingen ,systém postaven v závodě Untertürkheim, Stuttgart, prohlídka továrny na elektrická luxusní vozidla.
Sedan Mercedes-Benz EQS 2022 je vlajkovou lodí elektrifikované budoucnosti značky a jedním z nejúžasnějších elektromobilů vůbec.

Jeho zakřivené tělo bez námahy klouže vzduchem pro maximální efektivitu a jeho luxusní kabina se může pochlubit luxusním vybavením a nejmodernějšími funkcemi pro nanejvýš důležitý. Nejzřetelněji to ukazuje volitelná palubní deska Hyperscreen. Rozměrný EV sedan je nabízen s pohonnou jednotkou s pohonem zadních kol (EQS450+) o výkonu 329k nebo s pohonem všech kol 516k (EQS580 4Matic). Oba využívají velkou 107,8 kWh baterii, která je dimenzována na dojezd až 560 kilometrů.

2022 EQS je k dispozici ve třech různých úrovních výbavy a dvou různých pohonných jednotkách a my bychom doporučili nejvyšší výbavu Pinnacle v podobě EQS450+ s pohonem zadních kol. Přechod na nejluxusnější úroveň výbavy přináší vychytávky, jako jsou vyhřívaná a odvětrávaná přední a zadní sedadla, masáž pro cestující na předních sedadlech, čtyřzónová automatická klimatizace, head-up displej a další. I když má pouze 329 koní, základní pohonná jednotka je dostatečně působivá a myslíme si, že většina řidičů si nenechá ujít výkon modelu EQS580 s pohonem všech kol.

EV motor, výkon a výkon
EQS450+ je vybaven elektromotorem namontovaným na zadní nápravě, který generuje výkon 329 koní a točivý moment 406 liber-stop. EQS580 4Matic má elektromotor na každé nápravě, což znamená pohon všech kol a celkový systémový výkon 516 koní a točivý moment 611 liber-stop. Mercedes odhaduje, že varianta s pohonem zadních kol zrychlí z nuly na 100 km/h za 5,5 sekundy.

Výkonnější EQS580 dosáhl při našem testování rychlosti 100 km/h za pouhých 3,7 sekundy a očekáváme, že odhad zrychlení Mercedesu pro model EQS450+ je konzervativní. Každý EQS jezdí na adaptivním vzduchovém odpružení a odvaluje se na ráfcích o velikosti mezi 19 a 21 palci. Standardní systém řízení zadní nápravy dokáže naklonit zadní kola až o 4,5 stupně a k dispozici je volitelné vylepšení, které je může natočit o 10 stupňů. Tato technologie má usnadnit manévrování 205,4 palce dlouhého sedanu v úzkých místech a zvýšit jeho stabilitu při vysokých rychlostech.

Aktivace systému rekuperačního brzdění umožňuje řidiči, aby se z větší části vyhnul tomu, aby musel sešlápnout ochablý brzdový pedál, systém tak získá energii agresivním zpomalením vozu, když řidič ubere plyn.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here