Range Rover 5 D350 2022

0
15

Range Rover D350 rv:2022

● Délka: Krátký rozvor: 5052 mm / Dlouhý rozvor: 5252 mm
● Šířka se zrcátky: 2209 mm
● Výška: 1870 mm
● Krátký rozvor: 2997 mm / Dlouhý rozvor: 3197 mm

● Krátký rozvor kufru: 725 litrů / 1841 litrů
● Dlouhý rozvor kufru: 725 litrů / 2601 litrů
Terénní vlastnosti: Stále skutečné terénní vozidlo
Pokud jde o terénní schopnosti, není třeba dělat žádné kompromisy na papíře oproti předchůdci. Úhel sklonu 34,7 stupňů vpředu, 29 stupňů vzadu, hloubka brodění 90 cm, světlá výška 29,5 cm

Pohon všech kol a technologie: Nyní s řízením všech kol
Všechny vozy Range Rover mají nainstalované řízení všech kol, které má zajistit lepší manévrovatelnost, zejména v úzkých městských oblastech. Pohon všech kol je samozřejmě také součástí standardní výbavy a je již v základně vybaven aktivním uzávěrkou diferenciálu zadní nápravy. Pohon je vyladěn softwarově podporovaný tak, aby vyhovoval stavu vozovky a stylu jízdy, což by mělo vždy vést k optimální trakci.

S výjimkou modelu V8 jsou všechny možnosti pohonu elektrifikovány jako mild hybridy. Začíná na dieselové straně s výkonem 250, 300 a 350 koní, benzínové motory začínají na 400 koní. Špičkový model zůstává V8 s menším výkonem než dříve (530 koní). V budoucnu bude plug-in hybridní pohon pracovat se šestiválcovým motorem a bude nabízen ve dvou úrovních výkonu (440 a 510 koní), dojezd by měl být elektrický až 100 km, alespoň na papíře. Samozřejmě, že to vše přichází za cenu. Pod 121 200 eur v peněžence Britové ani neotevírají knihy objednávek. Objednávka začíná nyní, dodávka bude probíhat od jara 2022. Pokud chcete být plně električtí, musíte být trpěliví až do roku 2024. Pak by terénní vozidlo mělo dostat elektrickou odnož.
Přehled motorů:
Benzín:
● Range Rover P400: řadový šestiválec mild hybrid; Výkon: 400 hp; Točivý moment: 550 Nm; Převodovka: Osmistupňová automatická převodovka.
● Range Rover P530: V8; Výkon: 530 hp; Točivý moment: 750 Nm; Převodovka: Osmistupňová automatická převodovka.

Diesel:
● Range Rover D250: řadový šestiválcový mild hybrid; Výkon: 249 hp; Točivý moment: 600 Nm; Převodovka: Osmistupňová automatická převodovka.
● Range Rover D300: řadový šestiválcový mild hybrid; Výkon: 300 hp; Točivý moment: 650 Nm; Převodovka: Osmistupňová automatická převodovka.
● Range Rover D350: řadový šestiválcový mild hybrid; Výkon: 350 hp; Točivý moment: 700 Nm; Převodovka: Osmistupňová automatická převodovka.

PHEV:
● Range Rover P440e: řadový šestiválec + elektromotor; Systémový výkon: 440 hp; Točivý moment: 620 Nm; Převodovka: Osmistupňová automatická; Elektrický dojezd: až 100 km.
● Range Rover P510e: řadový šestiválec + elektromotor; Systémový výkon: 510 hp; Točivý moment: 700 Nm; Převodovka: Osmistupňová automatická; Elektrický dojezd: až 100 km.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here