Opel Mokka 1.2 (74 kW) rv:2022
Opel nešetřil na bezpečnostní sadě a Mokka naložil standardním autonomním nouzovým brzděním, které je aktivní mezi 15 km/h a 90 km/h. Nejvyšší výbavy také získají funkce, jako je sledování mrtvého úhlu a světlomety LED Matrix, které se přizpůsobí stavu vozovky a provozu.
Celkově je Vauxhall Mokka velkým vylepšením svého předchůdce; je stylovější, lépe se řídí a je k dispozici i jako plně elektrické auto. Je to také docela dobrá hodnota, zvláště pokud se budete držet nižších výbav, které jsou dobře vybavené.
Nabídka motorů je poměrně přímočará s možností výběru mezi benzínovým, naftovým nebo elektrickým pohonem. Možnosti jsou poté poměrně omezené, ale ne v takovém rozsahu jako Nissan Juke, který je k dispozici pouze s jedním zážehovým motorem. V benzinovém táboře jsou jen dvě verze (s 99 nebo 128 k) Je to hladký a účinný motor a myslíme si, že manuální 128 k je volbou pro většinu řidičů. 1,5litrový diesel stojí více a je nejvhodnější pro řidiče na dálnicích, zatímco čistě elektrická Mokka-e, kterou jsme recenzovali samostatně, má svůj vlastní seznam předností.
Motor
Podívejte se na úplné specifikace motoru
S výkonem 129 koní Mokka zrychlí z 0-100 km/h za naprosto rozumných 9,1 sekundy. V nízkých otáčkách se také ozve spousta vrčení a s minimálním stresem vás vyžene na dálniční rychlost. Oba benzinové motory jsou standardně dodávány se šestistupňovou manuální převodovkou, ale 130 Turbo je dodáváno s možností osmistupňového automatu.