Mitsubishi Outlander rv:2022
Outlander je motivován 2,5litrovým řadovým čtyřválcovým motorem s výkonem 181 koní a točivým momentem 181 liber-stop. Spáruje se výhradně s bezestupňovou automatickou převodovkou (CVT). Pohon předních kol je standardní konfigurací, ale pohon všech kol je volitelný. Přestože časy zrychlení Outlanderu jsou konkurenceschopné s ostatními kompaktními crossovery (vyjma speedsterů, jako jsou turbodmychadlem přeplňované CX-5 a Kia Sportage), při dálničních rychlostech působí méně pohotově a líněji, což ještě umocňuje jeho bezpřevodová převodovka.
Outlander však jezdí s nově objevenou agilitou a vyrovnaností, zejména ve srovnání s odcházejícím modelem. Jeho řízení je pěkně vyvážené, pohyby vozu jsou kontrolované a jeho jízda je napjatá. Všimli jsme si nedostatku izolace, který umožňoval, aby se do kabiny dostávalo hodně hluku ze silnice na všech silnicích kromě nejhladších, a velká 20palcová kola testovacího vozidla s omezeným bočním tlumením situaci moc nepomohla. Outlander, který jsme řídili, měl také měkký brzdový pedál. Mitsubishi říká, že plug-in-hybridní verze bude nakonec k dispozici také, ale to je zatím vše, co právě víme.