Domů » Lexus ES 300h F Sport 2022

Lexus ES 300h F Sport 2022

Napsal admin

Lexus ES 300h F Sport rv:2022

ES není žádnou novinkou, současná generace je na trhu od roku 2018, nicméně nedávno proběhla modernizace, která by jej měla dotáhnout k dokonalosti. Před rokem se objevila v testu Toyota Camry, se kterou Lexus ES sdílí platformu G-AK, podobně jako třeba RAV4 či Highlander. Podvozek i hybridní pohon je téměř identický, což je jednoznačně plus.

Co se prostornosti týče, tak je to velmi dobré. Vpředu je místa dost a jediné, co mi schází, je dveřní kapsa na 1,5 litrovou PET lahev. Potěší ovšem hluboká schránka pod loketní opěrkou, která se dá otevřít z obou stran. Trochu nešťastné je umístění bezdrátové nabíječky přímo v loketní opěrce, kdy plocha není nijak pogumovaná a ani nemá zarážku. Jakmile tedy šlápnete trochu více na plyn, mobil vám sletí až na dno přihrádky. Zadní cestující mají velkorysý prostor pro nohy, skoro jako v Superbu, avšak vyšší pasažéři nad 185 cm budou mít problém s prostorem nad hlavou.

Zavazadlový prostor není největší, ale je dostačující. Potěší tunel v prostředním sedadle, takže nebude problém zajet si na lyžovačku bez rakve. Objem činí 454 litrů.

Značka Lexus
Model ES 300h
Typ F Sport Automatické
Řada ES (XZ1) (od 10.21.)
Označení interní série výrobce XZ1L
Spuštění modelu 10/21
Začátek série 10/21
Daň z vozidla bez osvobození/rok (může se lišit v důsledku WLTP) 98 EUR
Třída účinnosti CO2 A+
Základní cena 62950 EUR

Motor a pohon
Typ motoru Plně hybridní
Kód motoru A25A-FXS
Maximální výkon v kW (výkon systému) 160
Maximální výkon v hp (výkon systému) 218
Točivý moment (výkon systému) Pozn.
Jmenovitý výkon v kW 131
Druh paliva Super
Druh paliva (2. pohon) Současný
Typ pohonu Fronta
Typ převodovky Převodovka CVT
Počet rychlostních stupňů 1
Emisní třída Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
Montážní poloha / konstrukce motoru (spalovací motor) Motor vpředu / série
Čištění výfukových plynů (spalovací motor) Filtr pevných částic benzínu
Počet válců (spalovací motor) 4
Příprava směsi (spalovací motor) Injekce
Počet ventilů (spalovací motor) 4
Zdvihový objem (spalovací motor) 2487 ccm
Výkon / točivý moment (spalovací motor) 131 kW (178 k) / 221 Nm
Maximální výkon při otáčkách (spalovací motor) 5700 ot./min
Maximální točivý moment při otáčkách (spalovací motor) 3600 ot./min
Automatický start/stop (spalovací motor) Řada
Montážní poloha / konstrukce motoru (elektromotor 1) Přední náprava / Proudově buzený synchronní stroj (SSM)
Výkon / točivý moment (elektromotor 1) 88 kW (120 k) / 202 Nm
Rozměry a hmotnosti
Kategorie

Informace výrobce

Délka 4975 mm
Šířka 1865 mm
Šířka (včetně vnějších zpětných zrcátek) 2117 mm
Výška 1445 mm
Rozvor 2870 mm
Maximální světlá výška 150 mm
Obratník 12,4 m
Objem kufru normální 454 l
Prázdná hmotnost (EU) 1680 kg
Krevní skupina. Hmotnost 2150 kg
Užitečné zatížení 470 kg
Zatížení střechy 75 kg

Informace výrobce
Zrychlení 0-100km/h 8,9 s
Maximální rychlost 180 km/h
Nejvyšší rychlost elektrické (hybridní) Pozn.
Hluk při jízdě 68 dB
Městská spotřeba (NEDC) 4,8 l/100 km
Mimoměstská spotřeba (NEDC) 4,3 l/100 km
Celková spotřeba (NEDC) 4,4 l/100 km
Hodnota CO2 (NEDC) 100 g/km
Spotřeba na krátké vzdálenosti (WLTP) 5,9 l/100 km
Spotřeba na okraji města (WLTP) 4,6 l/100 km
Spotřební dálnice (WLTP) 4,7 l/100 km
Spotřeba na dálnici (WLTP) 5,9 l/100 km
Kombinovaná spotřeba (WLTP) 5,2 l/100 km
Kombinovaná hodnota CO2 (WLTP) 119 g/km
Velikost nádrže 50,0 l

You may also like

Zanechat komentář