Honda HR-V rv:2022
Motor:
S pohonem předních kol zvládlo HR-V zrychlení 0-100 kilometrů za hodinu za 8,6 sekundy. Přidání pohonu všech kol jej ještě více zpomalilo, na 9,5 sekundy. HR-V si zachovává čilé a dychtivé ovládání hatchbacku Fit, na kterém je založeno, ale netlačte na něj příliš. Trhanost při jízdě po nerovných cestách a naklánění karoserie v zatáčkách by mohly být vyřešeny lepším tlumením odpružení, ale při jízdě po rovné silnici nebo dálnici se HR-V usadí v rovnoměrnější jízdě.
Interiér:
Jeho noblesní dobře zpracovaný interiér možná nerozbuší srdce, ale výhled ven je dobrý a prostor pro cestující přijatelný. Nejúžasnější funkce jsou omezeny na špičkový model Touring. Prostorná přední sedadla poskytnou dostatek místa pro hlavu a nohy všem cestujícím kromě těch nejvyšších. Zadní sedadlo má také spoustu místa pro nohy, ale místo nad hlavou není tak velkorysé, díky svažující se linii střechy Hondy. Párty trik HR-V je Magic Seat druhé řady. Po uvolnění se opěradla zadních sedadel sklopí do roviny. V kombinaci s nízkou podlahou nákladového prostoru je balení nákladu hračkou. Spodní sedák zadního sedadla lze ale také odklopit, což poskytuje ještě hlubší prostor mezi opěradly předních a zadních sedadel pro vyšší předměty, které můžete uložit napříč v autě za přední sedadla. Se složenými zadními sedadly se nám dovnitř vešlo 22 našich příručních kufrů – více, než zvládnou některé větší crossovery.