Honda Civic Hatchback – Crash Test rv:2017
Čelní náraz Euro NCAP probíhá při 64 km/h, přičemž 40% šířky vozu narazí na deformovatelnou bariéru. V testu plné šířky narazí 100% šířky automobilu na tuhou bariéru rychlostí 50 km/h. Při bočním nárazu mobilní deformovatelná bariéra narazí na dveře řidiče rychlostí 50 km/h. Při testu sloupu je testované auto poháněno do strany při rychlosti 32 km/h do tuhé tyče.
Bezpečnostní asistent.
Systém autonomního nouzového brzdění fungoval dobře při zkouškách své funkčnosti při rychlostech na dálnicích, přičemž nedocházelo ke kolizím nebo
změn při všech testovacích rychlostech. Civic má systém připomenutí bezpečnostních pásů pro přední a zadní sedadla. Standardem je také inteligentní rychlostní
omezovač. To označuje místní rychlostní limit pro řidiče, který pak může zvolit vhodné omezení omezovače. Pomoc v jízdním pruhu
systém varuje řidiče, když se vozidlo pohybuje z jízdního pruhu, a jemně ho odvádí od značení jízdního pruhu.