Dodge Hornet GT Concept rv:2023
Dodge Hornet GT GLH Concept, vystavený během celosvětového představení Hornet na M1 Concourse, vzdává hold vysoce výkonnému Dodge Omni GLH (Goes Like Hell) vyráběnému v polovině 80. let. Hornet GT GLH se může pochlubit lepším poměrem výkonu k hmotnosti než originál a poskytuje pohled na jednu potenciální výkonnostní cestu vytvořenou s díly Direct Connection.
Dalším krokem od GT je Hornet R/T a tam přichází na řadu elektrifikace. Obsahuje přeplňovaný 1,3 litrový motor pro přední kola a přidává 90 kW elektromotor pohánějící zadní nápravu pro pohon všech kol. Kombinovaný výkon je 285 koní a v čistě elektrickém režimu může Hornet R/T ujet 56 kilometrů na plné nabití. Pro výkonnostní fanoušky přidává funkce PowerShot dočasné zvýšení výkonu o 25 hp, díky čemuž Hornet R/T dosáhne rychlosti 100 km/k za 6,1 sekundy.
Řidiči mají také možnost vybrat si ze tří hybridních jízdních režimů a přizpůsobit si Hornet R/T PHEV tak, aby co nejlépe vyhovoval jejich jízdním potřebám. K dispozici jsou jízdní režimy, které se ovládají vyhrazeným tlačítkem pohodlně umístěným na volantu:
Hybridní režim: Poskytuje maximální kombinovanou účinnost konvenčního motoru a elektrického motoru, minimalizuje spotřebu paliva nastavením elektrické priority, dokud není dosaženo minimální úrovně nabití baterie
Elektrický režim: Nabízí plně elektrický režim s nulovými emisemi a automaticky se přepne na hybridní, když je vybitá baterie nebo když si řidič vyžádá další výkon kickdownem pedálu.
Režim E-Save: Upřednostňuje konvenční motor, aby se šetřila kapacita baterie, s pasivní možností pro udržení nabití a aktivní možností pro dobití baterie
Hornet R/T PHEV také funguje na doplnění energie baterie pomocí funkce rekuperačního brzdění, která rekuperuje kinetickou energii a ukládá ji do baterie pro budoucí nasazení, stejně jako funkce e-Coasting, aktivovaná při uvolnění plynu, která umožňuje kratší zastavení a dodatečné rekuperace energie.