Dokonalé ztělesnění amerického bohatství, Escalade bylo před rokem kompletně přepracováno a nyní začíná na něco málo přes 90 000 dolarů. Zákazníci mají na výběr modely s běžným a dlouhým rozvorem. Pokud jde o výběr motoru, základní 6,2litrový motor V8 může být nahrazen 3,0litrovým řadovým šestiválcovým vznětovým motorem. Bohatý interiér zaujme ohromujícím 38palcovým digitálním rozhraním. Mezi možnosti patří hands-free asistent řízení GM Super Cruise.
Motor, převodovka a výkon
Největší SUV Cadillacu je poháněno buď 6,2litrovým motorem V-8, který dává 420 koní a dokáže deaktivovat polovinu jeho válců při jízdě, aby šetřil palivo, nebo turbodieselovým 3,0litrovým řadovým šestiválcem. U obou motorů bude standardem 10stupňová automatická převodovka a kupující si budou moci vybrat z nastavení s pohonem zadních nebo všech kol podle svých individuálních potřeb.
Stejně jako jeho sourozenci, Chevrolet Tahoe a Suburban a GMC Yukon, Escalade jezdí na nezávislém zadním odpružení, které pomáhá zajistit hladkou jízdu. Vyšší modely nabízejí také vzduchové odpružení s adaptivními tlumiči, které využívají počítačem řízené tlumiče. Na našem testovacím okruhu Escalade ESV s dlouhým rozvorem a motorem V-8 zrychlil na 100 km/h za pouhých 5,9 sekundy. Vznětový motor zní méně kultivovaně než V-8, ale pro některé zákazníky tento kompromis stojí za lepší spotřebu paliva a nízký točivý moment.
Pohonné ústrojí
Motor 6,2l V8
Výkon 420 hp 5600 ot./min (313 kW)
Točivý moment 460 lb·ft 4 100 ot./min (624 N·m)
Indukce Atmosférická
Typ paliva Premium, Regular
Převodovka 10stupňová
Spotřeba paliva / Autonomie
Město 16,8l/100km
Dálnice 12,4 l/100km
Kombinovaná spotřeba 14,8 l/100 km
Autonomie 722 km
Emise CO₂ 347 g/km