Cadillac Escalade rv:2022
Kabinu lemuje jemná kůže, pravé dřevo a lesklé kovové lišty. Palubní desce dominuje obrovský zakřivený digitální displej, který jedinečným způsobem slouží jak na displeji infotainmentu, tak na displeji měřidla řidiče. Exteriér Escalade čerpá inspiraci z nádherného konceptu Escala zmenšeného na velikost XXL a přizpůsobeného hranaté siluetě Escalade. Většina Escaladů bude jezdit se standardním 6,2litrovým V-8, ale Cadillac nabízí také úspornější 3,0litrový turbodieselový řadový šestiválec na přání. Bez ohledu na motor, jízda a ovladatelnost Escalade jsou odpovídající luxusnímu autu – ale samozřejmě nečekejte hravost, kterou najdete u sedanů této značky.
Největší SUV Cadillacu je poháněno buď 6,2litrovým motorem V-8, který dává 420 koní a dokáže deaktivovat polovinu jeho válců při jízdě, aby šetřil palivo, nebo turbodieselovým 3,0litrovým řadovým šestiválcem.
U obou motorů bude standardem 10stupňová automatická převodovka a kupující si budou moci vybrat z nastavení s pohonem zadních nebo všech kol podle svých individuálních potřeb. Stejně jako jeho sourozenci, Chevrolet Tahoe a Suburban a GMC Yukon, jezdí Escalade na nezávislém zadním odpružení, které pomáhá zajistit hladkou jízdu. Vyšší modely nabízejí také vzduchové odpružení s adaptivními tlumiči, které využívají počítačem řízené tlumiče. Na našem testovacím okruhu Escalade ESV s dlouhým rozvorem a motorem V-8 zrychlil na 100 km/h za pouhých 5,9 sekundy. Vznětový motor zní méně kultivovaně než V-8, ale pro některé zákazníky tento kompromis stojí za lepší spotřebu paliva a nízký točivý moment.