Maserati Grecale rv:2023
Maserati představilo Grecale, nové SUV a ztělesnění konceptu „The Everyday Exceptional“.
Nový model opět nese jméno vítr. Gregale (italsky Grecale) je severovýchodní středomořský vítr a nyní také SUV, u kterého se očekává, že bude hrát hlavní roli v řadě Maserati.
Pojmenování svých vozů po nejznámějších větrech světa je pro značku tradicí. Všechno to začalo v roce 1963 legendárním Mistralem. Ghibli, Bora, Merak a Khamsin by postupně následovali. V roce 2016 Levante.
Vášeň, inovace, všestrannost a styl jsou ingrediencemi Maserati Grecale, které bude brzy uvedeno na trh se širokou škálou pohonných jednotek: konvenční spalovací motor, Mild Hybrid a v budoucnu plně elektrický.
Nové Maserati je každodenní výjimečnost, vzrušení z luxusu a čisté inovace v dokonalé rovnováze. Vůz se skvělým výkonem, jedinečnými, stylovými liniemi a charakterem a nejvyšší kvalitou jeho interiérů, díky vytříbenosti materiálů vybraných pro jeho povrchovou úpravu. Nemluvě o vysokých technických specifikacích a 360° zvukovém zážitku, přičemž výchozím bodem je typický řev motoru Maserati, až po pohlcující akustický zážitek, který poskytuje zvukový systém Sonus faber Premium (standard) a High Premium (volitelné). Grecale je také každodenní auto, SUV, ve kterém můžete vozit své děti do školy nebo dojíždět do práce a čelit každodennímu životu bez kompromisů.
Nové SUV ztělesňuje ryze italskou drzost Maserati v tom, že luxus a výjimečný výkon jsou součástí každodenní rutiny.
Grecale je SUV, které vyniká prostorností a komfortem a může se pochlubit působivou sadou nejlepších prvků ve své třídě. Je nejlepší ve své třídě, pokud jde o vnitřní prostor, ovladatelnost, ovladatelnost, zrychlení 0-100 km/h za 3,8 sekundy, maximální rychlost 285 km/h, kvalita zvuku, rozsáhlé použití materiálů jako dřevo, uhlíková vlákna a kůže a vynikající standardní specifikace.
Grecale je k dispozici ve třech verzích:
GT, poháněný čtyřválcovým mild hybridním motorem schopným dodat 296 koní
Modena se čtyřválcovým mild hybridním motorem o výkonu 325 k
Trofeo, poháněný vysoce výkonným 523-hp V6 založeným na motoru MC20 Nettuno.