Honda Civic Silver Color rv:2022
S elegantním designem, větší funkčností a ještě lepší kvalitou již Honda s novým Civicem škrábe střední třídu. Jeho hybridní pohon je obzvláště působivý. První zkušební jízda, informace, data, obrázky.
Od podzimu 2022 k dispozici pouze jako hybridní zážehový motor
Působivý jízdní výkon pro velkou radost z jízdy
Cena od 31.900 Euro
Honda byla vždy o něco více experimentální se svým klasickým Civicem za 50 let od svého uvedení na trh. Žádný model se nepodobal svému předchůdci – a mnoho starších Civiců bylo – neutrálně řečeno – trochu zvláštní. Pro mnoho zákazníků také trochu příliš zvláštní.
Hondy Civic: dále vyvinutému hybridnímu systému e:HEV. Plně hybridní pohon s vlastním nabíjením kombinuje lithium-iontový akumulátor (72 článků) a dva kompaktní, výkonné elektromotory s extrémně hladkým zážehovým motorem Atkinson o objemu 2,0 litru s přímým vstřikováním, výkonem 135 kW/184 k a točivým momentem 315 Nm. Systém e:HEV přepíná hladce a bez zásahu řidiče mezi pohonem elektromobilů, hybridů a motoru: Ve městě jezdí vozidlo převážně v režimu EV bez emisí a hybridní pohon automaticky využívá pouze tehdy, když akcelerace vyžaduje vyšší zrychlení. Kola jsou stále poháněna výkonným elektromotorem, zatímco spalovací motor generuje potřebnou elektrickou energii prostřednictvím druhého elektromotoru, který funguje jako generátor.
Při trvale vysokých rychlostech, například na dálnici, se systém přepíná na pohon motoru a je poháněn přímo a efektivně zážehovým motorem. Pouze v případě, že je požadavek na napájení ještě vyšší v rozsahu maximálních otáček, se systém přepne zpět do hybridního režimu, aby uvolnil plný výkon elektromotoru. Ve všech jízdních režimech je energie brzdění a zpomalování rekuperována za účelem zvýšení účinnosti.