Výroba Demon Dodge Challenger SRT v USA a Kanadě. Prohlídka továrny FCA
Lisování karoserie, motor, převodovka, kompletace a montáž.
V roce 2014 byl představen Dodge Challenger SRT Hellcat o výkonu 717 koní a samozřejmě zvýšil laťku výkonu motoru v produkčním sportovním voze do dráždivých výšek. Najednou bylo 600 koní téměř nudné.
Auto se okamžitě stalo miláčkem nadšenců a kritiků. Obvyklí podezřelí z průmyslu zoufale bojovali o své vlastní odpovědi. Samozřejmě, argumenty, jako je poměr výkonu k hmotnosti, přilnavost a mnoho dalších faktorů, které přispívají k jízdní dynamice vozidla, jsou slyšeny nakloněnou klientelou.
Prodejní čísla to potvrdila – Dodge nemohl nechat své Hellcaty sjet z montážní linky dostatečně rychle v prvním roce. Řada Challenger stále maří průmyslový dnešní trend .S každoročně rostoucími prodejními čísly, které jdou zcela proti všudypřítomnému šílenství SUV.
Nejnovější verze 6,2-litrového V8 sdílí architekturu a posun se zbytkem přeplňovaného gangu Hemi. Má však výkon 808 koní a 958 newtonmetrů točivého momentu. Tento šílený výkon je z velké části způsoben novým dmychadlem o objemu 2,7 litru. Standardní Hellcats a Jeep Grand Cherokee Trackhawk používají kompresor o objemu 2,4 litru.
Podle inženýrů SRT vyžaduje pro maximální rychlost Redeye 327 km/h kapotu, která je méně citlivá na vztlak než u Demon. Díky radiálním pneumatikám velkého rozměru ale nejezdí rychleji než 270 km/h.