SsangYong Korando rv:2022
Podívejte se na to blíže a není to tam úplně ono, ale jsme ve fázi, kdy říkáme věci o Korandu, které jsme říkali o jiných Korejcích velkých jmen teprve před modelovou generací. Dalo by se nelaskavě dodat, že takový vzestupný gradient je možný pouze tehdy, když začínáte z nízké nadmořské výšky.
Korando je kompaktní crossover s dobrými proporcemi a velkorysými rozměry. To je na dnešním trhu velmi silný výchozí bod.
Ten starý byl oblíbenou volbou karavanistů a přívěsů hledajících velký výkon. Nový s dieselovým pohonem uveze i dvoutunový přívěs.
Motory byly zmenšeny na benzinový 1,5 GDI a nový naftový 1,6, ale 4×4 je stále k dispozici s dieselovým automatem. V roce 2020 bude přidána plně elektrická verze s dojezdem výrazně přes 321 kilometrů.
Korando je 4,5 m dlouhé – přibližně stejně jako Ford Focus – ale tato délka pokrývá celou řadu prostoru v kabině. Všechny verze jsou vybaveny sadou aktivních bezpečnostních zkratek, stejně jako luxusním vybavením kokpitu včetně virtuální obrazovky přístrojů, které se radují ze jména BlazeCockpit.
Ceny jsou ostré. Začíná to pod 20 000 GBP za benzín, ale výbava je trochu pracná. Přejděte na výbavu Ventura pro větší středovou obrazovku, která přináší CarPlay a couvací kameru, plus vyhřívaná sedadla.
Korando dospívá
Pokud se na Korando podíváte izolovaně, je to trochu průměr.
Má několik užitečných vlastností – robustní průchodnost terénem, spoustu tažných schopností, hromadu prostoru vzadu a dobře vybavenou kabinu. Je také rafinovaně stylizovaný. Ale i mezi vozidly s pohonem 4×4 existují rafinovanější možnosti podobné autům.
Specifikace
Data | Informace |
---|---|
Délka | 4 450 mm |
Šířka bez zrcadla | 1 870 mm |
Druh paliva | Motorová nafta |
Přenos | 6stupňová manuální převodovka |
Řídit | Pohon všech kol |
Maximální výkon | 136 koní / 100 kW |
točivý moment | 300 Nm |
Zrychlení (0-100 km/h) | – |
Kombinovaná spotřeba paliva (WLTP) | 6,3 l/100 km |
Dveře | 5 |
Sedadla | 5 |