Domů » Renault Zoe Crash test 2021

Renault Zoe Crash test 2021

Napsal admin

Renault Zoe získává 0 hvězdiček v EURONCAP Zde je pohled na nejnovější výsledek nárazových testů Renault Zoe, který získal 0 hvězdiček v Euroncap, a vysvětlení, proč nová Zoe získala 0 hvězdiček, zatímco starý model z roku 2013 získal 5 hvězdiček.

Testovaný model Renault Zoe 80 kW elektrický ‚ZEN‘, LHD

Typ karoserie – 5dveřový hatchback

Rok vydání 2021

Pohotovostní hmotnost 1563 kg

VIN, od kterého platí hodnocení – všechny Zoes

Třída Supermini

Prostor pro cestující v Zoe zůstal při testu čelního offsetu stabilní. Údaje o skluzu levého kolena figuríny spolujezdce byly
vysoké ve srovnání s doporučenými limity. To v kombinaci s penalizací za struktury na palubní desce, které by mohly být
nebezpečí pro cestující různých velikostí, vedlo k ochraně této části hodnocené jako špatná. Ochrana hrudníku řidiče byla hodnocena jako
slabé, na základě fiktivních hodnot stlačení hrudníku během testu. Analýza zpomalení nárazového vozíku během zkoušky,
a následné deformaci bariéry odhalilo, že Zoe bude mírně agresivním partnerem při nárazu jiných vozidel.
Při testu pevné bariéry v plné šířce byla hlava zadního cestujícího penalizována za rozsah, v jakém se posunula dopředu, a ochrana byla
hodnoceno jako okrajové. Ochrana hrudníku zadní figuríny byla na základě měření komprese rovněž hodnocena jako okrajová. Ve straně
bariérový test, ochrana všech kritických oblastí těla byla dobrá a Zoe získala v této části hodnocení maximum bodů.

Video ukazuje, jak se paže figuríny během testu oddělila. Předpokládá se, že toto poškození bylo způsobeno dřívějším poškozením
figuríny a nesouvisí s žádnou charakteristikou samotné Zoe. Srovnání s výsledky jiných testů ukázalo, že hodnoty figuríny byly
podobné. Při závažnějším bočním nárazu na tyč však hlava řidiče přímo narazila na tyč a udávané hodnoty poranění hlavy byla špatná ochrana této části těla. Komprese žeber indikovala okrajovou ochranu hrudníku. Zoe není vybavena středem
airbag k ochraně před zraněním cestujícího při bočních nárazech. Provedeny testy na předních sedadlech a opěrkách hlavy mezní ochrana proti poranění krční páteře v případě nárazu zezadu. Geometrické hodnocení zadních sedadel ukázalo špatné
ochrany proti poranění krční páteře. Zoe nemá pokročilý systém eCall ani multikolizní brzdění, aby se zabránilo sekundárním nárazům.

You may also like

Zanechat komentář