Nový Range Rover Velar je čistým vyjádřením moderního luxusu s nejnovější technologií, vytříbeností značky Range Rover a dramatickým, čistým a redukujícím novým designem.
Nová maska chladiče se snoubí s charakteristickou plovoucí střechou, nepřerušovanou linií pasu a zarovnanými výsuvnými klikami dveří, které definují světově nejžádanější rodinu luxusních SUV. Nové supertenké světlomety Pixel LED poskytují technický vzhled jako z drahokamů a optimalizovanou viditelnost, zatímco exteriér je vylepšen novým spodním zadním nárazníkem a tmavými akcenty.
Range Rover Velar byl průkopníkem filozofie reduktivního designu Range Roveru a uvnitř posouvá tento přístup na novou úroveň. Nový samostatný plovoucí 11,4palcový dotykový displej se zakřiveným sklem je integrován do středové konzoly a poskytuje okamžité a intuitivní ovládání všech klíčových funkcí vozidla.
Kompletní sada technologií podporuje pohodlí a pohodu cestujících, díky čemuž je luxusní SUV střední velikosti ještě žádanější. Range Rover Velar také nabízí nejtišší vozidlo ve své třídě, pokud jde o hluk ze silnice, a to díky vytříbeným technologiím včetně průkopnického systému Active Road Noise Cancellation.
Plug-in elektrický hybrid Velar je schopnější a flexibilnější než kdy dříve, s větším čistě elektrickým dojezdem až 64 km a to díky přepracovanému akumulátoru, zatímco výběr vysoce vyspělých zážehových a vznětových motorů nabízí mild-hybridní technologie pro zaručenou kultivovanost a úsporu paliva.
Řada motorů Range Rover Velar:
Elektrický hybrid
P400e – 404 k, 2,0litrový zážehový čtyřválec PHEV, točivý moment 640 Nm při 1 500-4 400 ot./min, osmistupňový automat, AWD
Benzín
P250 – 2,0litrový benzinový čtyřválec o výkonu 250 k, točivý moment 365 Nm při 1 300-4 500 ot./min, osmistupňový automat, AWD
P340 – 340 PS, 3,0litrový zážehový šestiválec MHEV, točivý moment 480 Nm při 1 500-4 500 ot./min, osmistupňový automat, AWD
P400 – 400 k, 3,0litrový zážehový šestiválec MHEV, točivý moment 550 Nm při 2 000-5 000 ot./min, osmistupňová automatika, AWD
Diesel
D200 – 204 PS, 2,0-litrový čtyřválec vznětový MHEV, točivý moment 430 Nm při 1 750-2 500 ot./min, osmistupňový automat, AWD
D300 – 300 PS, 3,0litrový šestiválec vznětový MHEV, točivý moment 650 Nm při 1 500-2 500 ot./min, osmistupňová automatika, AWD
Adaptivní dynamika je standardní součástí všech šestiválcových modelů a modelů PHEV a také všech čtyřválcových modelů specifikace Dynamic HSE a zajišťuje optimalizaci tuhosti odpružení pro jízdní podmínky, zlepšuje jízdní komfort a ovladatelnost. K dispozici je dokonce specifická kalibrace pro jízdu v terénu. Pokročilý podvozek a zavěšení, včetně elektronického vzduchového odpružení, adaptivní dynamiky a konfigurovatelné dynamiky, poskytují výjimečný výkon a agilitu na silnici.
Je také zaručena špičková výkonnost v každém terénu se zaručenou šířkou možností Range Roveru díky inteligentnímu systému pohonu všech kol (AWD) na vyžádání. Poskytuje optimální rozdělení točivého momentu, aby vyhovovalo podmínkám, ať už při dynamické jízdě po silnici nebo při rozjezdu z klidu na kluzkém povrchu.