Mercedes-Benz E-Class Coupe rv:2022
Každá třída E je vybavena poslušnou devítistupňovou automatickou převodovkou, která se spáruje se třemi odlišnými motory. E350 má přeplňovaný čtyřválec, který poskytuje výkon 255 koní a točivý moment 273 liber-stop. Spáruje se s pohonem zadních nebo všech kol. E450 je poháněn turbem přeplňovaným řadovým šestiválcovým motorem s 48voltovým hybridním systémem, který funguje také jako elektrický kompresor. Nastavení posílá 362 koní a 369 liber-stop na všechna čtyři kola.
Vzhledem k tomu, že třída E je vůz zaměřený na pohodlí, jeho ovládání je kompetentní, ale ne sportovní. V zatáčkách se naklání, ale při prudkém zatlačení se jen málokdy cítí přetížený. S volitelným vzduchovým odpružením v nastavení Comfort je jízda krémová a třída E je ideální pro hltání spousty silnic. Klouže po nedokonalostech vozovky, přičemž do kabiny je sděleno pouze nepatrné upozornění na tyto nepříjemnosti. S voličem jízdních režimů nastaveným na Comfort nebo Eco je řízení pěkně vyvážené – není příliš lehké, ani příliš těžké – a působí přesně. Třída E jede přímo po dálnici s pevnou a předvídatelnou povahou a zpětná vazba od silnice je tlumená. Bohužel, E450, který jsme testovali, potřeboval dlouhých 187 stop, aby zastavil z rychlosti 70 mph.