Mercedes-Benz B250 E rv:2023
Na první pohled upoutá aktualizovaná přední část. Nově navržené, volitelně dostupné LED světlomety, sportovní nárazník a maska chladiče dodávají nové třídě B dynamický impuls díky jejich hladkému přechodu.
Sports Tourer demonstruje svůj sportovní talent mimo jiné vnějšími zapuštěnými koly se čtyřmi přídavnými designy ráfků o rozměrech až 19 palců, včetně volitelných černě lakovaných kol z lehké slitiny ve vysokém lesku ve vícepaprskovém designu a s vysoce lesklá příruba ráfku pro řadu AMG. Nová třída B je k dispozici v deseti různých pevných/metalických nebo speciálních povrchových úpravách laku.
Interiér mezi high-tech a sportovností: Interiér nové třídy B je úhledně praktický a prostorný. Výřezu na straně řidiče dominuje displej se dvěma obrazovkami (7palcový sdružený přístroj a 10,25palcová hlavní jednotka), který je součástí standardní výbavy. Ve volitelné variantě se dvěma 10,25palcovými displeji je vytvořen širokoúhlý vzhled, skrz který se prvek jakoby vznáší. Tři kulaté větrací otvory ve vzhledu turbíny, tak typické pro Mercedes-Benz, jsou poctou světu letectví.
Přepracovaná středová konzola zprostředkovává high-tech aspirace nové třídy B prostřednictvím vzhledu Black Panel, zatímco nový volant z nejnovější generace volantů je standardně dodáván v kůži napa. Ve výbavové variantě AMG je poprvé volitelně k dispozici také vyhřívaný volant.
Výrazně modernizovaná výbava: Mercedes-Benz opět výrazně zpřehlednil logiku různých výbavových paketů, aby zjednodušil časově náročný výběr mnoha individuálních možností. Na základě skutečného chování kupujícího budou funkční prvky, které se často kupují společně, od nynějška spojeny dohromady.
Kromě toho jsou k dispozici další funkční možnosti. Pokud jde o možnosti designu, jako je povrchová úprava laku, čalounění, obložení a kola, zákazníci si stále mohou svá vozidla nakonfigurovat individuálně jako dříve. Konkrétně to znamená, že i základní verze nové třídy B byla výrazně modernizována.
Elektrifikované pohony v celém rozsahu: Nabídka zážehových motorů nové třídy B byla také aktualizována a důsledně elektrifikována. S přídavným 48voltovým palubním zdrojem a zvýšením výkonu o 10 kW jsou podporovány zejména startovací funkce. Pro zákazníky nové třídy B také řemenem poháněný startér-generátor (RSG) znatelně zlepšuje komfort.
Kromě toho se RSG při brzdění rekuperuje a napájí tak 12voltovou palubní síť i 48voltovou baterii. Takto vytvořenou energii lze využít během akceleračních procesů k podpoře spalovacího motoru.
Plug-in hybrid s přidaným výkonem: Plug-in hybridy nové třídy B těží z dále vylepšené vysokonapěťové baterie. Optimalizován byl také proces nabíjení: kromě standardního výkonu 3,7 kW lze nyní vylepšenou baterii nabíjet také střídavým proudem a to až 11 kW, namísto pouhých 7,4 kW jako dříve. Navíc mají zákazníci stále možnost nabíjet baterii stejnosměrným proudem až do výkonu 22 kW. Nabíjení stejnosměrným proudem z 10 % na 80 % trvá asi 25 minut – jednoduché a nekomplikované nabíjení, zejména v každodenním životě. Elektromotor v nové třídě B byl také přepracován a po aktualizaci dosahuje výkonu 80 kW – nárůst o 5 kW.