Mazda CX-60 rv:2022
Pohonná jednotka je složena z podélně uloženého benzinového čtyřválce 2,5 litru (192 k) s přímým vstřikováním spojeného s elektromotorem výkonem 100 kW a zbrusu novou rychle řadící osmistupňovou automatickou převodovkou (planetovou, bez měniče, s lamelovou spojkou připojující elektrický motorgenerátor).
Výkon 327 k/241 kW a 500 Nm živí vysokokapacitní baterie s 355 V a 17,8 kWh. Permanentní pohon všech kol preferuje zadní nápravu, inženýři Mazdy prý chtěli dát vozu co nejneutrálnější chování. Mimo jiného nadělili CX-60 novou specialitu jménem Kinematic Posture Control, systém zabraňující nadlehčování zadního kola v zatáčce stabilizuje auto a vylepšuje odezvu na řízení. „Baterie je umístěna mezi přední a zadní nápravu co nejníže, aby se snížilo těžiště vozu.