Land Rover Defender P400 rv:2023
Defender má samozřejmě také obvyklou zobrazovací technologii se spoustou dotykových možností, hlasového ovládání a několika tlačítek, ale naštěstí má také několik výkonných přepínačů a knoflíků. Ty jsou dvakrát nebo dokonce trojnásobně obsazeny. Můžete například také ovládat vyhřívání sedadel stisknutím regulátoru pro vytápění a můžete použít jeden ze dvou regulátorů vytápění pro výběr jízdních programů a druhý pro ovládání dmychadla pomocí pravého / levého tlačítka. Chytře provedené a intuitivní k pochopení. Pahýl pro výběr rychlostních stupňů přijímá příkazy pouze při stacionárním režimu, pokud také stisknete odemknutí – docela klasické, ale někdy dráždivé dnes, kdy někdy stisknete pouze klávesy nebo klepnete na páku.
Po stisknutí startovacího tlačítka šestiválcový motor ožívá teplejším zalapáním po dechu a okamžitě přejde do tichého a téměř neslyšitelného volnoběhu. Nepotřebujete o moc víc než to, pokud chcete jen plavat s P400 v provozu. Pokud požadujete 400 koní, můžete vyrazit do kopce s výkonným pohonem a překonat hranici 100 km / h po dobrých 6 sekundách. Na dálnici by nyní pokračovala, dokud elektronický omezovač nezasáhne rychlostí 190 km/h. Můžete to udělat, ale nemusíte. I bez zrychlení má šestiválec v Defenderu už necelých 13 litrů Super. Standardní spotřeba je 9,6 litru. Pokud čas od času využijete výkonnostní potenciál, je to v zimních jízdních podmínkách často 16 litrů. To znamená, mohu-li to tak říci, zcela mimo čas. Pochopme si správně: šestiválec je pěkný motor, ale patří do Jaguaru, ne do Defenderu. Zde stačí menší benzínový motor s hybridem nebo bez něj nebo slušnou naftou. Naštěstí existují všechny tyto varianty, a tak nemusíme poukazovat na zvládnutelný rozsah velkého turbodmychadla.
Pojďme si trochu pohrát s jízdními programy. Díky aktivní pomoci paní Holleové jsme dokončili velkou část našich jízd po zasněžených silnicích. To samozřejmě pro auto s pohonem všech kol příliš nevadí, pokud jede rovně. Pokud dáte trochu více plynu v normálním režimu, zadní klasika naznačuje touhu předjíždět bočně, ale lze ji snadno znovu zachytit – díky dlouhému rozvoru. Pokud zvolíte ten pro sníh místo normálního režimu, zadní část zůstane přesně tam, kam patří. Suťové haldy a řeky, kterými bychom mohli projíždět, jsme neměli k dispozici, ale máme podezření a věříme, že Land Rover rád, že Defender je na to také dobře vybaven.
To platí i pro různé možnosti sezení. Rukojeti pro držení jsou také k dispozici v dostatečném množství a stabilním designu, takže silnice se zdá být postradatelná. Třetí řadu sedadel pro dálkové lety nebo off-road bychom však nedoporučovali. Landy pojme spoustu zavazadel, alespoň když sedadla zmizí v zadní části kufru. K dispozici je spousta úložného prostoru pro návštěvu trhu s nápoji (až 1 946 litrů), ale je důležité zvládnout spravedlivý nakládací parapet. A protože máme co do činění s britským a tedy původně pravostranným autem, musíte projít kolem dveří kufru na evropské straně silnice, abyste mohli naložit.
Pro fanoušky módních SUV je Defender pouze omezenou alternativou. Se svou délkou 5 metrů, výškou téměř 2 metry a rezervním kolem namontovaným na vnější straně je pro městské oblasti prostě příliš silný. Pokud jde o cenu (od 55,600 XNUMX eur), byla by to docela zajímavá volba pro Audi Q5, Mercedes GLC nebo BMW X3. P400 stojí 68 900 eur. Samozřejmě, seznam doplňků ponechává spoustu prostoru pro cenu nahoru. Mezi nimi je mnoho věcí, které pro SUV neexistují. Žebřík, například, dostat se na střechu, kde můžete také kempovat v případě potřeby. Ano, ano, milí městští dobrodruzi – to je také možné s terénním vozidlem, které si zaslouží své jméno.
Land Rover Defender 110 P400 – Technické údaje:
Osmimístné, pětidveřové SUV střední třídy, délka: 5,02 metru, šířka s vnějšími zrcátky: 2,11 metru, výška: 1,97 metru, rozvor: 3,02 metru, objem kufru: 160 – 1 946 litrů
3,0litrový turbo benzínový motor; 294 kW/400 k, maximální točivý moment: 550 Nm při 2 000 – 5 000 ot./min, pohon všech kol, osmistupňová automatická převodovka, 0–100 km/h: 6,1 s Vmax: 191 km/h, standardní spotřeba: 9,6 litru/100 km, emise CO2: 220 g/km, emisní norma: Euro 6d, třída účinnosti: D
Cena: 68 900 eur