Hyundai Tucson Crash test rv:2022
Výsledky testu Euro NCAP mají pro indické publikum velký význam, protože SUV má mít v Indii premiéru příští rok. Testovací muly nové generace Tucson již byly spatřeny při testování na indických silnicích.
SUV získalo 86 procent v testech bezpečnosti dospělých cestujících a 87 procent v testech bezpečnosti dětí. Kromě toho Tucson získal skóre 66 procent za zranitelné účastníky silničního provozu a 70 procent za bezpečnostní asistenty na palubě. Poslední jmenovaný potvrzuje dlouhý seznam bezpečnostních prvků nabízených v Tucsonu nové generace. Patří mezi ně automatické nouzové brzdění, varování před kolizí, asistent pro udržení v jízdním pruhu, upozornění řidiče a mnoho dalšího.
Hodnocení bezpečnosti Hyundai Tucson pro rok 2022 – bezpečný opatření pro dospělé Kromě toho zůstal prostor pro cestující v Tucsonu stabilní v testu čelního odsazení, ve kterém získal 12,4 bodů z dostupných 16. V testu bočního nárazu zaznamenal působivých 15,4 bodů. Crossover získal 3,3 ze 4 bodů v testu nárazu zezadu a hodnocení záchrany a vyproštění 2 body. Celkově se součet bodů zvýšil na 33,1 z 38 bodů za ochranu dospělých cestujících.
Dobrá všestranná ochrana podle Euro NCAP.
Tucson nabídl dobrou ochranu pro kolena a stehenní kosti řidiče i spolujezdce v testu čelního offsetu. Jak při testu čelního přesazení, tak při bočním nárazu do bariéry byla ochrana všech kritických oblastí těla obou dětských figurín dobrá. V kategorii bezpečnostních asistencí získal Tucson celkem 11,3 bodů ze 16, zatímco v ochraně chodců získalo SUV celkem 36,1 bodů z 54. Pokud jde o ochranu dětského těla, získal Tucson 2021 42,9 bodů z celkových 49 bodů.
Testovací jednotka byla hodnocena z hlediska bezpečnosti šesti a desetiletých dětí. Varianta testovaná Euro NCAP byla základní výbava GLS Tucson poháněná 1,6litrovým zážehovým motorem GDI s turbodmychadlem ve spojení s hybridní technologií. Vůz vážil celkem 1633 kilo. Toto 5hvězdičkové hodnocení bezpečnosti bude platit i pro další mild-hybridní a plug-in hybridní varianty SUV poháněné 1,6litrovým turbobenzinovým agregátem. Kromě toho bude platit i pro 1,6litrový diesel CRDi s 48V mild-hybridní technologií i bez ní.