Nový Grand Cherokee 4xe je prvním Grand Cherokee s plug-in hybridním pohonem (PHEV). S ním Jeep pokračuje ve svém nepřetržitém růstu směrem k elektrifikační misi „Zero Emission Freedom“. Technologie plug-in hybridního elektromobilu 4xe zvyšuje zábavu, svobodu a dobrodružství, kterými je značka Jeep známá, a zároveň nabízí výkon, úsporu paliva a větší odpovědnost vůči životnímu prostředí:
- Cílový ekvivalent spotřeby paliva 4,1 litru na 100 kilometrů a cílový dojezd 40 kilometrů na elektřinu
- výkon 276 kW (375 k) a točivý moment
637 newtonmetrů – systém Quadra Trac II 4×4 s dvoustupňovou převodovkou a poměrem snížení terénu 2,72 - Celkový poměr snížení tečení 47,4 : 1
- 2 720 kg maximální tažná kapacita
Pohonný systém 4xe, který je k dispozici v modelech Grand Cherokee Limited, Trailhawk, Overland, Summit a Summit Reserve, kombinuje dva elektromotory, 400voltový akumulátor, dvoulitrový čtyřválcový přeplňovaný benzínový motor a osmistupňovou automatickou převodovku TorqueFlite pro maximální účinnost a výkon. Celkem systém 4xe poskytuje výkon 276 kW (375 k) a točivý moment 637 newtonmetrů. Grand Cherokee 4xe údajně dosahuje odhadovaného dojezdu 40 kilometrů v čistě elektrickém provozu, odhadované spotřeby 4,1 litru na 100 kilometrů a odhadovaného celkového dojezdu více než 708 kilometrů. Účinný zážehový zážehový motor 2.0 T-GDI je součástí rodiny Stellantis Global Medium Engine. Jeep Grand Cherokee 4xe je vybaven baterií 400 V s kapacitou 17 kilowatthodin. Bateriová jednotka a její řídicí systém jsou umístěny pod podlahou vozidla a chráněny ochrannými deskami proti podjetí. Hybridní systém Grand Cherokee 4xe zahrnuje integrovaný duální nabíjecí modul (IDCM) se systémem nabíjení baterií a měničem DC/DC v jedné jednotce. Uvnitř modulu akumulátoru je umístěn modul NAPÁJECÍHO MĚNIČE (PIM), který je chráněn před poškozením. Celá vysokonapěťová elektronika je vodotěsně utěsněna.