Grand Cherokee 4xe 2022

0
22


Nový Grand Cherokee 4xe je prvním Grand Cherokee s plug-in hybridním pohonem (PHEV). S ním Jeep pokračuje ve svém nepřetržitém růstu směrem k elektrifikační misi „Zero Emission Freedom“. Technologie plug-in hybridního elektromobilu 4xe zvyšuje zábavu, svobodu a dobrodružství, kterými je značka Jeep známá, a zároveň nabízí výkon, úsporu paliva a větší odpovědnost vůči životnímu prostředí:

  • Cílový ekvivalent spotřeby paliva 4,1 litru na 100 kilometrů a cílový dojezd 40 kilometrů na elektřinu
  • výkon 276 kW (375 k) a točivý moment
    637 newtonmetrů – systém Quadra Trac II 4×4 s dvoustupňovou převodovkou a poměrem snížení terénu 2,72
  • Celkový poměr snížení tečení 47,4 : 1
  • 2 720 kg maximální tažná kapacita

Pohonný systém 4xe, který je k dispozici v modelech Grand Cherokee Limited, Trailhawk, Overland, Summit a Summit Reserve, kombinuje dva elektromotory, 400voltový akumulátor, dvoulitrový čtyřválcový přeplňovaný benzínový motor a osmistupňovou automatickou převodovku TorqueFlite pro maximální účinnost a výkon. Celkem systém 4xe poskytuje výkon 276 kW (375 k) a točivý moment 637 newtonmetrů. Grand Cherokee 4xe údajně dosahuje odhadovaného dojezdu 40 kilometrů v čistě elektrickém provozu, odhadované spotřeby 4,1 litru na 100 kilometrů a odhadovaného celkového dojezdu více než 708 kilometrů. Účinný zážehový zážehový motor 2.0 T-GDI je součástí rodiny Stellantis Global Medium Engine. Jeep Grand Cherokee 4xe je vybaven baterií 400 V s kapacitou 17 kilowatthodin. Bateriová jednotka a její řídicí systém jsou umístěny pod podlahou vozidla a chráněny ochrannými deskami proti podjetí. Hybridní systém Grand Cherokee 4xe zahrnuje integrovaný duální nabíjecí modul (IDCM) se systémem nabíjení baterií a měničem DC/DC v jedné jednotce. Uvnitř modulu akumulátoru je umístěn modul NAPÁJECÍHO MĚNIČE (PIM), který je chráněn před poškozením. Celá vysokonapěťová elektronika je vodotěsně utěsněna.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here