Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid rv:2022
Podobně jako u plug-in hybridu, i v případě hybridu je základem pohonného ústrojí atmosférický 2,5litový benzínový čtyřválec Duratec, pracující v Atkinsonově cyklu, který nabízí nejvyšší výkon 112 kW (152 k) a 200 N.m točivého momentu. Spalovacímu motoru pak asistuje elektromotor o výkonu 92 kW (125 k) s nejvyšším točivým momentem 230 N.m, který je však schopen vůz rozpohybovat i zcela samostatně. Energie pro elektromotor, získávaná rekuperací při brzdění, je pak uložena v kompaktní lithium-iontové baterii s kapacitou 1,1 kWh, kterou tvoří 60 článků. Baterie dostala kapalinové chlazení, které umožnilo poskládat články blíž k sobě, a chlazení navíc negeneruje žádný hluk, který by rušil posádku v kabině. Navzdory menší kapacitě i rozměrům bohužel baterka hybridu omezuje velikost zavazadelníku stejně jako u plug-in hybridu, výhodou je však větší palivová nádrž s objemem až 54 litrů, díky které vůz slibuje teoretický dojezd přes 1.000 kilometrů.