AUTO vs TRUCK Nárazový test bočního podjetí návěsu.
IIHS provedla dva nárazové testy při rychlosti 56 km/h.Jeden se zařízením na boční ochranu proti podjetí AngelWing od Airflow Deflector Inc. a druhý test s bočním lemem ze skelných vláken, který má zlepšit aerodynamiku, nikoli zabránit podjetí. Výsledky byly dramaticky odlišné. V obou testech narazil vůz střední velikosti do středu dlouhého přívěsu. Při testu AngelWing se ochrana proti podjetí ohnula, ale nedovolila vozidlu vjet pod přívěs, takže airbagy a bezpečnostní pásy mohly testovací figurínu na sedadle řidiče správně zadržet. Při druhém testu bez ochrany proti podjetí auto narazilo do přívěsu a pokračovalo v jízdě. Náraz uřízl část střechy a sedan se zaklínil pod přívěs. Při skutečné nehodě, jako je tato, by všichni cestující v autě pravděpodobně utrpěli smrtelná zranění.