Audi e-tron S Sportback rv:2021
Pod silně zvrásněnou karoserií e-tronu jsou dva elektromotory, jeden umístěný u přední nápravy a druhý vzadu. Společně zajišťují elektronický pohon všech kol, ale většinu práce odvede zadní motor. V běžných jízdních situacích dosahují kombinovaného výkonu 355 koní a točivého momentu 414 lb-ft. Přepnutí převodovky do režimu Sport však nakrátko odemkne 402 koníků a 490 lb-ft. Naše první jízdní dojmy odhalily, že e-tron byl rychlý a vyrovnaný. Jeho svižná akcelerace je typická pro elektromobily a plynulá a tichá jízda potvrdila jeho luxusní benefit. Jeho brzdový systém odborně spojil tradiční brzdy s povinným rekuperačním brzdovým systémem.
E-tron a Sportback 2021 získal pětihvězdičkové hodnocení v nárazových testech od National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), ale ani jeden model pro rok 2021 nebyl hodnocen pojišťovacím institutem pro bezpečnost silničního provozu (IIHS). Nabízejí řadu standardních asistenčních technologií a jsou k dispozici s adaptivním tempomatem a automatickým parkovacím asistentem. Mezi klíčové bezpečnostní prvky patří:
Standardní varování před čelní srážkou a automatické nouzové brzdění
Standardní sledování mrtvého úhlu a upozornění na křížový provoz vzadu
Standardní varování před opuštěním jízdního pruhu