Toyota C-HR 2023
Kombinace Inovace a Elegance
Toyota C-HR 2023 přináší do světa automobilů nový standard spojení inovativního designu, vyspělé technologie a výkonnosti. Tento kompaktní crossover oslní nejen svým elegantním vzhledem, ale i výkonným motorem a špičkovými technologickými inovacemi. Přečtěte si níže o klíčových prvcích, které dělají z Toyota C-HR 2023 jedinečný vůz své třídy.
Design: Elegance a Funkčnost v Jednom
Toyota C-HR 2023 se vyznačuje elegantním a dynamickým designem, který okamžitě přitahuje pohledy. Nově navržená příděl a zadní část vozu představují odvážné směrování v oblasti designu automobilů. Svého času považován za průkopníka ve své třídě, Toyota C-HR 2023 se pyšní nízkým těžištěm a špičkovým aerodynamickým profilem, což zajišťuje nejen vizuální atraktivitu, ale i vynikající ovladatelnost.
Nový Standard v Designu a Pohonu
Styling produkčně připraveného modelu C-HR zůstává věrný konceptu C-HR Prologue, přičemž hladké, více zaoblené tvary původního kompaktního SUV od Toyoty (které se poprvé představilo v roce 2016) ustoupily ostrým liniím a pevným povrchům. Je také patrná rodová podoba s menším crossoverem pro město od Toyoty, Aygo X, oba vozy disponují dvoubarevným designem karoserie a ošetřením C-sloupce. Na rozdíl od předchozího modelu C-HR je tento nový vůz k dispozici jak s plně hybridním, tak s plug-in hybridním pohonem.
Plně hybridní varianty využívají známých sestav a používají buď 1,8 nebo 2,0litrový čtyřválcový benzínový motor, doplněný kompaktní baterií a elektromotorem. Oba hybridy jsou postaveny na nejnovější páté generaci systému od Toyoty, přičemž model s 1,8litrovým motorem dosahuje výkonu 138 koní a model s 2,0litrovým motorem 195 koní. Posledně jmenovaný bude také k dispozici jako model se čtyřmi poháněnými koly AWD-i, který disponuje elektromotorem na zadní nápravě, avšak v Británii nebude tato možnost nabízena.
Vozidla s hybridním pohonem 1,8 a 2,0 zrychlí z 0 na 100 km/h za 9,9 a 8,1 sekundy, přičemž první jmenovaný dosahuje deklarované účinnosti 58,9 mpg a emise CO2 od 103 g/km. Druhý jmenovaný dosáhne podobné účinnosti, ale jeho emise CO2 začínají na 107 g/km.
Toyota navíc poprvé nabízí model C-HR i jako plug-in hybrid. Ten disponuje čtyřválcovým motorem o objemu 2,0 litru, který spolupracuje s baterií o kapacitě 13,8 kWh pro dosažení celkové elektrické dojezdu 41 mil. Výkon činí 220 koní, což stačí na zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy, zatímco deklarovaná spotřeba paliva a emise CO2 dosahují 313 mpg a 43 g/km. Vestavěný nabíječ s výkonem 7 kW umožňuje plné nabíjení baterie C-HR PHEV za dvě a půl hodiny.