Suzuki S-Cross rv:2022
Hybridní bit je extrémně mírný; je to stejná 48V architektura jako nejnovější Swift Sport a neumožňuje žádný provoz bez emisí a podobně. Zjevně to překonává nízkou prodlevu turba Boosterjet a zároveň vyhlazuje funkci stop/start v provozu. Plný hybrid bude časem následovat.
Suzuki udává u S-Crossu jako základního manuálního pohonu FWD 53,2 mpg a 120 g/km emisí CO2, přičemž tyto hodnoty klesají a rostou, když přidáte automatickou převodovku nebo převodovku 4×4. Přestože S-Cross ve své nejdekadentnější výbavě uvádí 46,3 mpg a 139 g/km, neměl by vzbudit hněv Extinction Rebellion příliš náhle. V neposlední řadě proto, že s časem 0-100 km/h za 9,5 sekundy a maximální rychlostí 189 km/h je výkon nejlépe popsán jako „krotký“. Alespoň na papíře.