Porsche Macan Facelift rv:2018
Jednou z možných nevýhod pro některé zákazníky je to, že Porsche zcela opustilo své dieselové motory. To může být výhoda pro ty, kteří jezdí na delší vzdálenosti, protože přijdete o lepší spotřebu paliva, kterou přináší nafta oproti benzínu. Ale je to tak, takže se buď smíříte s benzínovým pohonem, nebo půjdete jinam. Na výběr máte ze tří motorů. Standardní Macan je dodáván s 2,0litrovým přeplňovaným motorem s výkonem 245 koní, což by s ohledem na velikost vozu a fakt, že musí tahat systém pohonu všech čtyř kol, nezní moc dobře. A to se jedná o Porsche. Je pravda, že když z klidu položíte nohu na podlahu, nestrhne vám zrovna ponožky. Ale kompenzuje to tím, že je ve středním rozsahu opravdu citlivý, a jakmile se pohnete, budete mít mnohem více pocit, jako by mělo Porsche. Pravda, nezní to přesně tak, jak by mělo znít Porsche, se čtyřválcovým témbrem připomínajícím spíše hot hatch než jeden z nejlepších stuttgartských vozů, ale o to se budou starat jen opravdoví zarytí fanoušci Porsche, a mnoho z nich si stejně pravděpodobně vybere Macan.
Macan S má mezitím 3,0litrový přeplňovaný V6 s výkonem 354 koní. Díky tomu jsou věci mnohem svižnější s krásným zvukem, ať sedíte kdekoli v rozsahu otáček. Podání není divoké, ale je naléhavější a naléhavější, s plynulým přenosem výkonu a stejně jako ve standardním voze automatická převodovka řadí rychle a s minimálními problémy. K dispozici je také Macan Turbo, který přichází s dvojitým turbodmychadlem 3,0 l V6 a výkonem 440 koní. Ještě jsme neměli možnost ho vyzkoušet.