Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI rv:2020
Jde o čtyřválec 2.0 CDTI s výkonem 128 kW/174 koní a točivým momentem 380 Nm (oproti verzi před faceliftem +4 koně a -20 Nm). Ten lze kombinovat nejen s manuální šestistupňovou převodovkou, ale i s osmistupňovým automatem, k němuž si ještě můžete připlatit za pohon všech kol.
Vysokorychlostní jízda je však další oblastí, kde Insignia vyniká, s pohodlnou jízdou a působivým 2,0litrovým vznětovým motorem o výkonu 174 koní, který zajišťuje, že dlouhé cesty nejsou žádné potíže. Nevadí mi ani uvíznutí v zácpách díky automatické převodovce. Přesto, kdyby šlo o moje peníze, asi bych si tuto převodovku nevybral; přidává na ceníkové ceně a trochu ubírá na zážitku z jízdy. Reaguje trochu pomalu a nijak zvlášť rychle se neposouvá; je to docela stará škola, a i když to některým řidičům bude vyhovovat, mnohem víc mě baví řídit auta s manuální převodovkou. Automatická Insignia je však dostatečně hladká.
Opel Insigina je vážně velké auto, vždyť je dokonce o více než centimetr delší než Superb, a nabídne v interiéru spousta místa. A to jak pro čtveřici pasažérů, tak i pro zavazadla. Kufr skrývá 560 litrů v základním uspořádání, respektive 1665 litrů po sklopení opěradel zadních sedadel, což lze provést i ze zavazadlového prostoru. Opěradla se navíc sklápějí do roviny, v kufru nevznikne žádný schod.