Výrobní záběry BMW řady 4 Coupé a BMW i4 vycházející z řady 4 Gran Coupe, v závodě BMW Dingolfing v jižním Bavorsku v Německu.
BMW řady 4 Gran Coupé si můžete pořídit s dvoulitrovým naftovým čtyřválcem s pohonem zadních nebo všech kol, s dvoulitrovým benzinovým čtyřválcem s pohonem zadních kol ve dvou výkonových verzích anebo s třílitrovým benzinovým šestiválcem s pohonem všech kol (u Coupé může být i čistá zadokolka). Vrcholné provedení M4 je k dispozici pouze pro karoserie kupé a kabriolet.
A vzhledem k verzi M440i to vůbec nevadí, protože nedostatek výkonu byste ani tak pociťovat neměli. Jde o řadový šestiválec s přeplňováním jedním turbodmychadlem, který na všechna čtyři kola posílá 275 kW/374 koní a roztáčí je rovnými 500 Nm. Jde o mild-hybridní pohonnou jednotku, takže spalovacímu motoru pomáhá i 48V startér-generátor s 8 kW/11 koňmi. Dynamika je parádní, z 0 na 100 km/h zrychluje za 4,7 sekundy a jede až elektronicky omezených 250 km/h.
Tato motorizace má ve standardní výbavě sportovní výfuk s aktivními klapkami a adaptivní M podvozek. Obojí se pozitivně projevuje při jízdě. Zatímco na komfortní jízdní režim jde o překvapivě pohodlné a tiché auto, tak ve sportovním režimu se docela změní. Výfuk má náhle jadrnější projev, podvozek ztuhne a i díky pohonu všech čtyř kol s preferencí zadní nápravy se dokáže auto proplétat zatáčkami s jistotou a rychlostí (často se vyděsíte až při pohledu na rychloměr). A to navzdory své pohotovostní hmotnosti, která činí 1,9 tuny.
Motor se dá ždímat až k červenému poli a bude to zábava. Jeho projev není lineární, jak jsme dneska zvyklí, ale se vzrůstajícími otáčkami jede lépe. Dost prozrazuje fakt, že maximum točivého momentu je k dispozici v opravdu širokém rozpětí otáček motoru – od 1900 až do 5000. Od 5500 do 6500 ot./min se pak ke slovu přihlásí všech 374 koní.