Volkswagen T-Roc R-Line 2.0 TSI DSG 4Motion rv:2022
Rozměry: délka je 4.236 metrů
K dispozici jako benzín, nafta
Výkon je 190 hp
Doba zrychlení nejrychlejší verze je 6,8 sekundy
K dispozici s pohonem předních kol a pohonem všech kol
Objem kufru se pohybuje od 392 do 1 237 litrů
Jakkoliv je T-Roc R s porcí 300 koňských sil atraktivním hot-SUV, naprosto chápu argument, že není pro každého. Pokud přesto preferujete vůni benzinu a nechcete v autě takové kategorie spoléhat na litrový tříváleček, VW má řešení. A nemyslím teď patnáctistovku o výkonu 110 kW, jako spíše přeplňovaný zážehový dvoulitr TSI s výkonem 140 kW a 320 newtonmetry od 1500 do 4100 ot/min. Byť to není ryzí sportovec, stovkou za 6,8 sekundy a maximální rychlostí 218 km/h se rozhodně nenechá zahanbit. Jen musíte přijmout fakt, že se pojí výhradně se sedmistupňovou dvouspojkou a pohonem všech kol. Jiná kombinace k dispozici není.
Volkswagen T-Roc sice není velké auto, velikostně se řadí mezi T-Cross a Tiguan, ale stojí na podvozkové platformě MQB. Díky tomu může mít nejen velké motory, ale i pohon všech kol.
Volkswagen VW T-Roc R-Line 2,0 l TSI 4MOTION DSG,
objem: 2,0 litru, výkon: 190 k (140 KW), maximální točivý moment: 320 Nm mezi 1 400 a 4 100 ot./min, spotřeba dle výrobce: 6,3 l /100 km (145 g/km), z 0 na 100 km/h: za 6,8 s, V-Max: 218 km/h, převodovka: 7stupňová dvouspojková převodovka DSG, cena testovacího vozu: cca 48 940 eur