Volkswagen Amarok 2023

0
305

Volkswagen Amarok rv:2023

S nárůstem délky kolem deseti centimetrů na celkových 5,35 metru nový Amarok výrazně překoná svého předchůdce. Vzhledem k tomu, že rozvor roste ještě rychleji – ve srovnání s prvním Amarokem se zvětšuje o 173 milimetrů na 3,27 metru – jsou převisy o něco kratší. I když to zlepšuje úhly sklonu, tato výhoda v terénním provozu bude možná jen částečně, protože delší rozvor přirozeně zhoršuje nájezdový úhel. Vw uvádí hloubku brodění na 800 milimetrů, což je o 30 centimetrů více než předchůdce, ale o pět méně než Ford Ranger. Ford jej uvolňuje pro hloubky vody až 850 milimetrů.

Ne všechny varianty Amarok, které VW v budoucnu nabídne, budou také uvedeny na náš trh. Například v Německu budou pouze tři z pěti různých motorů. Základní nafta se zdvihovým objemem dvou litrů a výkonem 150 koní je vyhrazena pro africké trhy, z naší společnosti bude vynechán i čtyřválcový benzínový motor biturbo o výkonu 302 koní s objemem 2,3 litru. Základním motorem v Německu je dvoulitrový TDI single-turbo s výkonem 170 koní a 405 newtonmetrů točivého momentu. Nad ním je čtyřválcový motor biturbo s výkonem 204 koní / 500 Nm.

A konečně, třílitrový vznětový motor V6 je použit jako nový špičkový motor. Ve verzi EU poskytuje výkon 241 koní a zvyšuje točivý moment 600 newtonmetrů. Na mimoevropských trzích s méně přísnými předpisy pro výfukové plyny produkuje stroj 250 koní. V6 je vždy standardně dodáván s trvalým pohonem všech kol a desetistupňovým automatem, standardem je šestistupňová manuální převodovka. Klíčové slovo pohon všech kol: Nový VW Amarok se u nás dodává výhradně se čtyřmi poháněnými koly. Na výběr je jednodušší aktivační systém pohonu všech kol a nový trvalý pohon všech kol. Díky tomu lze volitelně přepnout na čistý pohon zadních kol. Kromě toho má převodovka terénní redukci.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here