Toyta Camry 2.5 l Hybrid 2022

0
27

Toyta Camry 2.5 l Hybrid Dynamic Force eCVT rv:2022

Na vrcholu řady Toyota Camry 2022 dostává SL spoustu výbavy. To zahrnuje nový 9,0palcový dotykový displej ve stylu tabletu s kabelovým Apple CarPlay a Android Auto, satelitní navigaci s živým provozem, digitální rádio, přední sedadla elektricky nastavitelná v 8 směrech s pamětí řidiče, ventilovaná a vyhřívaná přední sedadla, dvouzónová klimatizace se zadními průduchy, automatickými světlomety a stěrači, panoramatickým střešním oknem, 18palcovými litými koly, 7,0palcovým displejem řidiče, zvukovým systémem JBL s devíti reproduktory, elektricky sklopnými zrcátky, 10palcovým head-up displejem a vše- LED venkovní osvětlení.

O bezpečnost je postaráno v celé řadě Camry 2022, která má 5hvězdičkové hodnocení bezpečnosti ANCAP. Všechny modely mají sedm airbagů a vylepšenou verzi autonomní bezpečnostní sady Toyota s názvem „Toyota Safety Sense“, která zahrnuje vysokorychlostní a nízkorychlostní automatické nouzové brzdění (AEB) s detekcí chodců (ve dne a v noci) a cyklisty (ve dne), opuštění jízdního pruhu. varování, asistent udržování v jízdním pruhu, adaptivní tempomat, automatická dálková světla, asistent odbočování na křižovatce, rozpoznávání dopravních značek, asistent sledování jízdního pruhu a asistent nouzového řízení. SL je také vybaveno sledováním mrtvého úhlu se zadním varováním o příčném provozu.

Stejně jako u ostatních modelů Toyota je 2,5litrový hybridní systém Camry spárován s atmosférickým sáním „Dynamic Force“ s vysokou kompresí s Atkinsonovým cyklem a elektromotorem. Benzínový motor poskytuje výkon 131 kW (při 5 700 ot./min) s točivým momentem 221 Nm (při 3 600 ot./min. – 5 200 ot./min.) a elektromotor poskytuje 88 kW a točivý moment 202 Nm — to dává kombinovaný výkon 160 kW. Elektromotor je napájen 259V lithium-iontovou baterií, která byla představena Camry v srpnu 2020 a nahradila starší nikl-metal hydridovou baterii. Baterie se nabíjí kombinací rekuperačního brzdění a měsíčního svícení elektromotoru jako generátoru, který vyrábí elektřinu při dojezdu nebo zpomalování a příležitostně při volnoběhu s běžícím benzínovým motorem.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here