Toyota Land Cruiser LC300 2022

0
9

Toyota Land Cruiser LC300 rv:2022

První pohled Toyota Land Cruiser 2022 4×4.
Zcela nový Land Cruiser konečně debutuje, ale dostaneme pouze verzi Lexus.

Jedno z nejznámějších vozidel na světě dostává dlouho očekávanou náhradu s debutem Toyota Land Cruiser 2022. Bohužel Američané se toho nedočkají.

Nový model, interně a mezi nadšenci Land Cruiser známý jako řada 300, je spojením osvědčené řady 200, která existuje od roku 2007, a derivátu GA-F novější platformy TNGA od Toyoty. Přestože se stále jedná o vozidlo na bázi nákladního automobilu s karoserií, rám Land Cruiseru byl přepracován ve snaze snížit hmotnost a zvýšit tuhost.

Dlouhododávaný atmosférický motor V-8, byl nahrazen dvěma přeplňovanými 3,5litrovým V6 s výkonem 409 koní a 479 lb-ft točivého momentu, což je zlepšení o 28 koní a 78 lb-ft. Na globálních trzích je Land Cruiser již dlouho nabízen také se vznětovými motory a tato generace bude mít k dispozici 3,3litrový vznětový V-6 s dvojitým přeplňováním s výkonem 304 k a točivým momentem 516 lb-ft. Oba motory budou spojeny s 10stupňovou automatickou převodovkou a budou mít trvalý pohon všech čtyř kol s dvourychlostní rozdělovací převodovkou. Na určitých trzích bude k dispozici také atmosférický motor V-6 se šestistupňovým automatem. Bez ohledu na to Toyota poznamenává, že motor a převodovka jsou u nového SUV umístěny o 2,8 palce dále a o 1,1 palce níže ve srovnání se starým.

Nezávislé návrhy zavěšení přední nápravy a zadní nápravy zůstávají zachovány, ale společnost tvrdí, že má lepší kloubové spojení. Systém kinetického dynamického odpružení Toyota, KDSS, byl aktualizován na E-KDSS. Nově systém E-KDSS nahradí centrálně namontované hydraulické čerpadlo a potrubí dvojicí čerpadel, jedním pro každou nápravu, což může umožnit ovládat nápravy samostatně pro větší kontrolu pohybu karoserie a kol.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here