Toyota Aygo X rv:2022
Pohonné ústrojí je levné řešení s přeladěnou verzí 1,0litrového tříválce předchozí generace Aygo spojeného buď s pětistupňovou manuální, nebo s malou převodovkou CVT. Navzdory 11mm nárůstu odpružení je to však pouze pohon předních kol. Žádný rival Fiat Panda 4×4 nebo Suzuki Ignis AllGrip zde není. Ostuda. Toyota chce, aby vzestup pomohl s děravými městskými ulicemi a zlepšil viditelnost.
Použití podvozku u nového Yarisu znamená, že rozvor je delší, o 90 mm, ale celková délka vozu je o skromných 235 mm delší než u Ayga. Přední převis je o 72 mm kratší než hatch Yaris a velikost kol větší na 17 nebo 18 palců – důležitý prvek vzhledu X. Šířka karoserie se zvětšila o 125 mm a přední sedadla jsou o 20 mm dále od sebe, což přispívá ke zvětšení prostoru pro ramena o 45 mm. Přední sedadla jsou o 55 mm vyšší než dříve, ale prostor pro hlavu vpředu je v pořádku. Na zadních sedadlech je stejně málo místa pro hlavu a nohy jako dříve, ale zavazadelník je větší. Vůz je o 50 mm vyšší a světlá výška se zvýšila o 11 mm. Zavazadlový prostor má 125 mm extra délku nákladového prostoru. Tělo je lehčí než dříve, a to díky použití nejnovějších designových a konstrukčních technik.