38
Přímovstřikový motor má nyní vyšší kompresní poměr (z 9,9 na 10,9:1), dostal i nový válečkový řetěz a vstřikovače, které pracují s tlakem 350 barů (původně 200). Nově je tu také systém chlazení spalin a jejich recirkulace přes EGR ventil.
Další změnou je nové turbodmychadlo IHI, které nahrazuje předchozí Mitsubishi. Mild-hybridní systém oproti standardnímu swiftu pracuje na 48V síti a má měnič napětí na 12 V. Funguje spíše jako doplněk systému start/stop a držák volnoběžných otáček při sešlápnutí spojky. Výkon 103 kW se snížil na 95 kW, stále ale zůstává v 5500 otáčkách za minutu. Točivý moment se naopak zvýšil z 230 na 235 N.m. Jeho maximum však dorazí už ve dvou tisících otáčkách namísto původního spektra 2500 – 3500 ot/min.