Suzuki Swift Crash test 2017

0
46

 Suzuki Swift – Crash test rv:2017

Prostor pro cestující ve Swiftu zůstal při testu čelního offsetu stabilní. Hodnoty figuríny ukázaly dobrou ochranu kolen a stehenních kostí pro řidiče i spolujezdce. Suzuki ukázala, že podobná úroveň ochrany bude poskytnuta cestujícím různých velikostí a těm, kteří sedí v různých pozicích. V testu pevné bariéry v plné šířce byla ochrana hrudníku okrajová, a to jak pro řidiče, tak pro spolujezdce na zadním sedadle. Jinak byla ochrana kritických oblastí těla hodnocena jako dobrá nebo přiměřená.

Swift získal maximální počet bodů jak v testu boční bariéry, tak i při silnějším bočním nárazu na tyč, s dobrou ochranou všech kritických oblastí těla. Testy na předních sedadlech a opěrkách hlavy prokázaly dobrou ochranu proti poranění krční páteře v případě nárazu zezadu. Geometrické posouzení zadních sedadel však ukázalo na špatnou ochranu cestujících na těchto místech. Swift má jako součást svého doplňkového balíčku „Radar Brake Support“ autonomní nouzové brzdění. Systém pracuje při nízkých rychlostech typických pro jízdu ve městě, při kterých dochází k mnoha poraněním krční páteře a při testech této funkčnosti systém fungoval adekvátně.

BEZPEČNOSTNÍ ASISTENT: Swift má standardně jako systém upozornění na nezapnutí bezpečnostních pásů pro přední a zadní sedadla. Autonomní nouzové brzdění je součástí volitelného balíčku „Radar Brake Support“. Testy jeho funkčnosti při dálničních rychlostech ukázaly dobrý výkon. Řidičem nastavený omezovač rychlosti je k dispozici jako volitelná výbava, odděleně od balení.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here