Domů » Suzuki S-Cross 1.4 2022

Suzuki S-Cross 1.4 2022

Napsal admin

Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid 4×4 Test rv:2022

Zákazníci S-Cross mají prozatím pouze jednu možnost motoru: 1,4litrový zážehový agregát s mild-hybridní technologií. To zní fantasticky, ale zdaleka to není tak sofistikované jako plně a plug-in hybridní systémy dostupné u některých jiných modelů této třídy.

Tento motor je každopádně nabízen s výběrem šestistupňové manuální a automatické převodovky, přičemž obě jsou k dispozici s pohonem předních nebo čtyř kol. Nicméně nejvyšší výbava Ultra, kterou jsme testovali, je standardně dodávána s pohonem všech kol.

Většina zákazníků SUV si samozřejmě sotva všimne, zda jejich vozidlo má nebo nemá pohon všech kol, protože vozy této třídy se v terénu používají jen zřídka. Technologie pohonu všech kol Suzuki AllGrip však přichází s řadou jízdních režimů, které ji vyladí podle požadavků řidiče. Například režim Sport vyladí nastavení tak, aby se více výkonu vozu posílalo na zadní kola, zatímco režim Snow vyladí vůz pro maximální trakci na kluzkém povrchu. K dispozici je dokonce uzávěrka diferenciálu, která zabraňuje nadměrnému prokluzu kol a udržuje jízdu ve sněhu, blátě nebo písku.

Naštěstí si na asfaltu vede dobře, motor o výkonu 129 k se ukázal jako kultivovaný a přijatelně výkonný, zatímco šestistupňová manuální převodovka je dostatečně uhlazená, aniž by byla nějak zvlášť působivá. Totéž bychom mohli říci o čase z 0-100 km/h za 10,2 sekundy, ale na těchto věcech v autě jako je tento prostě nezáleží. Je dostatečně rychlý a celkem snadno se s ním jezdí.

Částečně za to může řízení, které je docela lehké a usnadňuje manévrování s S-Crossem a snadné projíždění úzkými uličkami. Při rychlosti je však trochu otupělý a odtržený, což snižuje důvěru řidiče v zatáčkách. To je škoda, protože to ubírá na autě, které se vlastně docela dobře řídí.

You may also like

Zanechat komentář