SsangYong Korando rv:2021
Koncem tohoto roku by se měl do nabídky přidat také 1,5litrový zážehový motor o výkonu 161 k. Ale protože vyvíjí méně točivého momentu a je k dispozici pouze s pohonem předních kol, je spravedlivé předpokládat, že v tažném oddělení nebude tak schopný jako jeho kolega z řady spalující olej.
Interiér nového Koranda je opravdu pěkný. Není to úplně na stejné úrovni jako například dobře vybavený Volkswagen Tiguan z hlediska materiálové bohatosti a hmatové přitažlivosti, a nikdy to asi tak nebude. Korando je koneckonců o pěkných pár tisíc liber levnější. Vedle soupeřů z domovské země Ssangyong je však skutečně velmi konkurenceschopný.
Za částku zhruba podobnou té, kterou byste zaplatili za toto konkrétní Korando, můžete mít také špičkové verze Kia Sportage a Hyundai Tucson – obě s automatickými převodovkami a dieselovými motory o výkonu 134 koní a 236 lb ft. skutečnost, že všechna tři SUV zaujímají v zásadě stejný přístup k designu interiéru – myslete na spoustu lesklých černých a stříbrných plastů, kožené čalounění a skutečně velkorysé úrovně standardní výbavy. Jistě, některé drobné ovládací prvky Ssangyongu mohou působit lacině a plasticky, ale stejnou kritiku můžete stejně snadno kritizovat. Ve druhé řadě je také spousta místa a 3D efektní ambientní osvětlení je atraktivní.