Domů » Škoda Octavia 2023

Škoda Octavia 2023

Napsal admin

Škoda Octavia rv:2023

Nová Škoda Octavia dále vyrostla a díky novým proporcím a nejnovějšímu vývoji designového jazyka značky Škoda je ještě emotivnější a dynamičtější než její úspěšný předchůdce. Při délce 4 689 mm je hatchback o 19 mm a Combi o 22 mm delší než model třetí generace. Jeho šířka se zvětšila o 15 mm. Objem zavazadlového prostoru Combi, který je největší v segmentu, se zvýšil o 30 l na 640 l. Hatchback má kapacitu 600 l – o 10 l více než předchozí generace. Nový přední nárazník je jako břitva, užší, nové světlomety jsou vizuálním potěšením a jsou standardně vybaveny technologií LED pro potkávací, dálková a denní světla. Koncová světla, brzdová světla a mlhová světla využívají také technologii LED. Nově navržené mělké střešní ližiny zdůrazňují protáhlou siluetu vozu Škoda Octavia Combi, zatímco hatchback vypadá téměř jako kupé. Litá kola o velikosti až 19 palců propůjčují všem modelovým variantám mohutný vzhled. Do nabídky laků nově přibyly Crystal Black, Lava Blue a Titanium Blue. Chrome a paket Dynamic jsou volitelné doplňky.

Nový koncept interiéru a víceúrovňová palubní deska

V nově navrženém interiéru nabízí Octavia nový dvouramenný volant, který lze volitelně vyhřívat a v případě objednání jako multifunkční varianta je dodáván s novými ovládacími tlačítky a vroubkovanými rolovacími kolečky, které řidiči umožňují ovládat celkem 14 různých funkcí bez sejmutí rukou z volantu. Palubní deska, která byla rovněž přepracována, je modulární a je uspořádána v různých úrovních s velkým, volně stojícím centrálním displejem.

Středová konzola je elegantní, přehledná a zdobená chromovanými detaily – stejně jako nové obložení dveří a klik. Nové a na dotek měkké materiály propůjčují interiéru prémiový vzhled, zatímco nové LED ambientní osvětlení poskytuje speciální vizuální dotek pro přední dveře a palubní desku tím, že je nepřímo osvětluje výběrem z deseti různých barev – na přání dokonce v různých barvách.

Nová Octavia je vůbec první Škodou, která využívá technologii řazení po drátě pro ovládání DSG, která elektronicky přenáší řidičovu volbu převodového stupně do převodovky. Místo známé páčky DSG je proto ve středové konzole nový ovládací modul s malým kolébkovým přepínačem pro volbu jízdních režimů a také tlačítkem pro parkovací režim.

Pomocí Hands-on Detect tento systém kontroluje, zda se řidič soustavně dotýká volantu. Až devět airbagů, včetně kolenního airbagu řidiče a zadních bočních airbagů, chrání cestující v případě kolize.

You may also like

Zanechat komentář