Renault Megane E-tech 2022

0
10

Renault Megane E-tech rv:2022
Zcela nový Mégane E-TECH Electric od Renaultu je prvním elektromobilem generace 2.0 a představuje začátek nové kapitoly elektrické revoluce, která začala asi před 10 lety. Zcela nový Mégane E-TECH Electric, spojený s ekosystémem EV a digitálním světem jeho uživatelů a integrovaný do něj, symbolizuje začátek vítězného pozadí Renaultu na trhu kompaktních vozidel (segment C). Mégane budoucnosti je již tady!

Uvedení zcela nového Mégane E-TECH Electric, které Renault staví na více než deseti letech odborných znalostí v oblasti navrhování, výroby, marketingu a údržby elektrických vozidel, znamená významný posun v jeho elektrické revoluci. Od roku 2010, kdy byl koncept ZOE poprvé představen v roce 2010 až po prodej ZOE ZE50 v roce 2019, Renault neustále vylepšuje své schopnosti řízení energie do té míry, že nyní může zaručit dojezd 395 km v cyklu WLTP. Zatímco ZOE je definicí všestrannosti pro městský vůz, řada se od té doby rozrostla, aby uspokojila všechna použití: mikromobilita s Twizy, dodávka na poslední míli s Kangoo E-TECH Electric a Master E-TECH Electric a městská agilita s nedávný přírůstek Twingo E-TECH Electric.

Více než 30 000 zaměstnanců sítí značky bylo zároveň proškoleno ve specifických vlastnostech elektrické mobility, aby zákazníkům co nejlépe poradili při prvotním nákupu, ale také zajistili nejlepší možný poprodejní servis. Renault také shromáždil více dat o bateriích svých vozidel než kterýkoli jiný výrobce, takže je snazší vylepšit specifika designu, aby baterie vydržely déle a poskytly zákazníkům přesně to, co potřebují.

Radost z jízdy elektromobilem je také o tom, že se nemusíte starat o dojezd baterie. To je přesně to, co nabízí zcela nový Mégane E-TECH Electric se svými dvěma 40 kWh a 60 kWh akumulátory, inovativními systémy řízení energie a četnými řešeními nabíjení.

Ultratenká baterie

Zcela nový Renault Mégane E-TECH Electric, stejně jako jeho nová hnací soustava, má také zcela novou baterii o hmotnosti 395 kg navrženou tak, aby perfektně pasovala na platformu CMF-EV. Se 110 mm (pro délku 1 960 mm a šířku 1 450 mm) – o 40 % menší než baterie ZOE – je nejtenčí na trhu. Přispívá ke snížení celkové výšky vozidla na 1,50 m pro lepší aerodynamiku a efektivitu.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here