Peugeot 308 SW (130hp) rv:2022
Zavazadlový prostor má u benzínové verze objem až 608 litrů, u plug-in hybridu se kvůli baterii mírně zmenšil na 548 litrů. To je dobře srovnatelné se Škodou Octavia, která má v závislosti na pohonné jednotce mezi 660 a 490 litry. To samé se ale nedá říct o zadních sedadlech 308 SW, kterým ve srovnání se Škodovkou chybí prostor pro nohy. Odkládacích schránek je poměrně dost a opěradla zadních sedadel lze rychle a snadno spustit pomocí madel v zavazadlovém prostoru.
Soukromí kupující budou pravděpodobně v pokušení 1,2litrovým zážehovým a 1,5litrovým naftovým motorem, které oba nabízejí více než 45 mpg při běžné jízdě. Řidiči firemních vozů budou lákat na dva modely PHEV, které nabízejí dojezd EV 60 kilometrů s nízkými emisemi CO2 a nízkým pásmem výhod v naturáliích (BiK). Bez ohledu na to, co si vyberete, 308 SW má lehké řízení a vyváženou ovladatelnost s dostatečnou razancí, aby snadno držel krok s provozem.
Benzinový 1,2litrový motor je ekonomický motor, většinou se vrací kolem 45 mpg a na dlouhé dálniční jízdě dokonce převyšuje 50 mpg. Pokud každý rok ujedete vážné míle, mohl by stát za zvážení i 1,5litrový diesel BlueHDI, který se za ideálních podmínek vrátí blíže k 60 mpg. Pro většinu řidičů to však není dostatečně velká výhoda, aby ospravedlnila přechod na diesel.