Peugeot 3008 GT 2022

0
64

Peugeot 3008 GT rv:2022

Peugeot 3008 byl docela pěkně navržen, ale pro rok 2021 prošel řadou drobností, které vám pomohou odlišit jej od modelů, jako je VW Tiguan. , Škoda Karoq a Nissan Qashqai.

Starý Peugeot 3008 měl docela konvenční přední masku, ale tato nová verze má rozsáhlou řadu čtvercových chromovaných lišt, které se táhne od jednoho světlometu k druhému. K dispozici je také dvojice nových vertikálních světel pro denní svícení u vozů s vyšší specifikací – stejně jako u nového Peugeotu 2008.

Interiér je ve srovnání se starým Peugeotem 3008 hodně podobný, ale to rozhodně není nic špatného. Je to jedna z nejzajímavějších kabin ze všech SUV a kvalita je stejně působivá jako to, jak vypadá. Před řidičem zůstává 12palcový digitální displej řidiče namísto tradičního přístrojového panelu, ačkoli všechny modely Active kromě základní úrovně nyní dostávají 10palcovou centrální obrazovku infotainmentu namísto 8palcového systému starého vozu.

Ovládací prvky jsou rozmístěny způsobem, který vás obklopí. Fyzická tlačítka pro ovládání infotainmentu jsou namířena směrem k vám. Materiály jsou také na velmi vysoké úrovni a vše působí solidně. Existuje spousta možností, jak z vaší 3008 udělat něco víc, včetně možnosti červené kůže Nappa nebo černých sedadel čalouněných Alcantarou, přičemž špičkové modely GT jsou také dodávány s obložení z lipového dřeva.

Nastavení sedadel je fantastické, ale vzhledem k malému hranatému volantu může být pro některé pohled na digitální displej trochu noční můrou – takže byste si Peugeot 3008 rozhodně měli vzít na zkušební jízdu, než se zavážete ke koupi.

K dispozici je široká škála zážehových a vznětových motorů, počínaje 1,2litrovým zážehovým motorem o výkonu 129 k, který se vrací až do 48 mpg s emisemi v rozmezí 133–165 g/km. Malý benzinový motor zní na SUV nekonvenční, ale toto je naše volba pro jízdu ve městě a pro kohokoli s nízkým až středním ročním nájezdem kilometrů.

Plug-in hybrid 3008 Hybrid4 se připojil k nabídce v roce 2020 a na výběr jsou dvě verze. Model Hybrid4 s pohonem všech čtyř kol produkuje 296 koní, nabízí neuvěřitelné tempo a využívá dva elektromotory, zatímco model Hybrid s pohonem předních kol má menší výkon, pouze jeden elektromotor, ale co je důležité, je za mnohem nižší cenu.

Zavazadlový prostor pro Peugeot 3008 má konkurenceschopných 520 litrů a je také velmi dobře použitelný, s hranatým tvarem a chybějícím okrajem usnadňuje zasouvání a vysunování nákladu, aniž byste se museli naklánět.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here