Nissan NV300 Combi rv:2023
Střední užitkový vůz Nissan, dodávka NV300, je posledním kouskem skládačky v revitalizované řadě tahounů značky. NV300 sdílí svou platformu a strukturu s populárními Renault Trafic a Vauxhall Vivaro, stejně jako s nepříliš známým Fiatem Talento. Ve skutečnosti se dokonce vyrábí ve stejné továrně jako Trafic, Talento a Vivaros nepostavený společností Luton v Sandouville ve Francii. Mezi další klíčové soupeře pro Nissan NV300 patří Ford Transit Custom, Volkswagen Transporter a Citroen Dispatch.
Jednou z nejviditelnějších změn oproti předchůdci Nissanu NV300 Primastar je vnější design. Nissan říká, že záměrně vytvořil nový NV300, aby vypadal více jako jeho současná řada SUV – tedy Juke, Qashqai a X-Trail. Ve skutečnosti byl Nissan NV300 navržen v Nissan Design Center v Londýně a dvojité pruhy na přídi mu dodávají firemní vzhled Nissanu.
Nissan také tvrdí, že – protože NV300 je poslední z jeho nové řady užitkových vozidel, které bylo odhaleno – se značka „stala jediným kontaktním místem pro každého řidiče dodávky, nákladního auta a pick-upu“. I u samotného NV300 si můžete vybrat z panelové dodávky a dodávky pro posádku, které jsou k dispozici ve dvou různých délkách a dvou různých výškách.
K dispozici je také devítimístná osobní dodávka NV300 Combi a model s podvozkem s kabinou, který můžete vybavit nástavbou, která splňuje specifické potřeby vašeho podnikání. Nákladový prostor pro běžnou skříňovou dodávku se pohybuje od 5,2 metrů krychlových do 8,6 metrů krychlových.
Spotřeba paliva pro tento použitý model NISSAN NV300 Combi se vznětovým motorem je 51 MPG.
Tento 4dveřový a 9místný použitý NISSAN NV300 Combi Combi 1.6 dCi 2.9t L1H1 Tekna 125PS má motor o objemu 1,6 litru, automatickou převodovku.
Emise CO2 z výfuku u této použité malé dodávky NISSAN NV300 Combi jsou 145 g/km a získala normu Euro E6 pro kvalitu ovzduší. Celkově má tento model hodnocení NGC 50 a nepatří mezi nejekologičtější používané modely ve třídě malých dodávek.